Hvornår tester i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Ja det er meget rart at være forberedt synes jeg også.

Jeg kan ikke vente på kun at få blodprøvesvar 

Hvis du skal vente lang tid på svar på din blodprøve, ville jeg også tage en graviditetstest derhjemme på samme dag som blodprøven. Den burde vise om du er gravid eller ej på det tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg fik at vide på min klinik at jeg sagtens kunne regne med resultatet, hvis jeg tog en G-test samme dag som blodprøve blev taget.

Jeg har nemlig 3-4 dages ventetid på blodprøvesvar fordi jeg bor langt væk fra klinikken og min blodprøve skal sendes 

Ah okay, jamen med den ventetid kan jeg da godt forstå at du tester.

Men så ville jeg teste samme dag som man ellers skal ind og have blodprøvesvar (14 dage efter ÆO, så vidt jeg husker).

Anmeld

27. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg fik at vide på min klinik at jeg sagtens kunne regne med resultatet, hvis jeg tog en G-test samme dag som blodprøve blev taget.

Jeg har nemlig 3-4 dages ventetid på blodprøvesvar fordi jeg bor langt væk fra klinikken og min blodprøve skal sendes 

Er der ikke et normalt hospital i nærhedens af dig?? For så kan du få taget den om morgenen der og have svar samme dag..

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Er der ikke et normalt hospital i nærhedens af dig?? For så kan du få taget den om morgenen der og have svar samme dag..

Jo, skal hen på mit "eget" hospital, som skal tage blodprøven, sende den klinikken, og de ringer svar til mig. (Jeg har fået prøveglas, seddel, kuvert og det hele med som jeg skal aflevere på hospitalet). Jeg synes også det er latterlig lang tid.

Normalt er der to dages ventetid, men fordi testdag ligger torsdag den 31. januar, kan de først have svar til mig mandag den 2. februar 

Anmeld

27. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jo, skal hen på mit "eget" hospital, som skal tage blodprøven, sende den klinikken, og de ringer svar til mig. (Jeg har fået prøveglas, seddel, kuvert og det hele med som jeg skal aflevere på hospitalet). Jeg synes også det er latterlig lang tid.

Normalt er der to dages ventetid, men fordi testdag ligger torsdag den 31. januar, kan de først have svar til mig mandag den 2. februar 

Ok.. Normalt er det miligt at få svar samme dag hvis testen er taget inden kl. 08.00

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ok.. Normalt er det miligt at få svar samme dag hvis testen er taget inden kl. 08.00

Det ville jeg også få, hvis jeg tog hen til klinikken. Men det kræver lige 3 timers transport. Såh  Men det kan jo godt være det er det værd.

Anmeld

27. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det ville jeg også få, hvis jeg tog hen til klinikken. Men det kræver lige 3 timers transport. Såh  Men det kan jo godt være det er det værd.

Det gør vi.. Orker ikke den ekstra ventetid..

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det gør vi.. Orker ikke den ekstra ventetid..

Okay, det kunne godt være jeg skulle gøre det også. Hvis jeg bare kunne nå svar dagen efter, ville jeg være glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.