Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår tester i første gang efter æo?
Ved godt der bør gå 14 dage, men det er vel ikke alle der venter så længe
Kunne i regne med resultatet den dag i testede? Altså at det også var det samme resultat på forventet mens eller ugen efter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvornår tester i første gang efter æo? Ved godt der bør gå 14 dage, men det er vel ikke alle der venter så længe Kunne i regne med resultatet den dag i testede? Altså at det også var det samme resultat på forventet mens eller ugen efter?
Jeg er test monster.. Starter allerede en uge før.. Og kan som regel teste positiv en del før..
**Ønskebabyen skriver: Tester ikke - jeg venter på blodprøven.. Meningen er jo at man først skal teste/have tager blodprøve på 14. Dagen, derfor vil jeg råde dig til at vente til den dag..
Tester ikke - jeg venter på blodprøven.. Meningen er jo at man først skal teste/have tager blodprøve på 14. Dagen, derfor vil jeg råde dig til at vente til den dag..
Ja, men der er jo nogle der kan teste før
Anonym skriver: Ja, men der er jo nogle der kan teste før
Det kan jeg.. Trods lavt HCG..
ønskebarn74 skriver: Det kan jeg.. Trods lavt HCG..
fedt
Jeg har aldrig testet. Kan ikke se pointen, når man alligevel ikke kan være sikker før blodprøven. Ville ikke udsætte mig selv for hverken unødvendig optur eller nedtur.
Jeg plejer at teste på dagen for bp, så jeg ikke får nyheden over telefonen, men kender svaret på forhånd. Det er dog sket, at jeg er kommet til at teste 1-2 dage før
modesty skriver: Jeg har aldrig testet. Kan ikke se pointen, når man alligevel ikke kan være sikker før blodprøven. Ville ikke udsætte mig selv for hverken unødvendig optur eller nedtur.
Jeg fik at vide på min klinik at jeg sagtens kunne regne med resultatet, hvis jeg tog en G-test samme dag som blodprøve blev taget.
Jeg har nemlig 3-4 dages ventetid på blodprøvesvar fordi jeg bor langt væk fra klinikken og min blodprøve skal sendes
Putomanen skriver: Jeg plejer at teste på dagen for bp, så jeg ikke får nyheden over telefonen, men kender svaret på forhånd. Det er dog sket, at jeg er kommet til at teste 1-2 dage før
Ja det er meget rart at være forberedt synes jeg også.
Jeg kan ikke vente på kun at få blodprøvesvar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128