For helvede i satan... lort og fuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

hautecouture

wamse skriver:

Jeg ville da få den rykket ud, hvis det ellers ville blive ret dyrt

Jeg fik en rykket ud af for nogle måneder siden og gav 400 for det.

Jaeh.... uh er bare ikke glad for tanken om, at skulle have rykket skidtet ud - jo, hvis der absolut ikke er andre muligheder end en krone, så skal lortet ud - men hvis en plastfyldning/opbygning er en mulighed så går jeg nok med den... Men nu skal jeg lige have en tid imorgen og høre hvad tandlægen siger når hun ser min tand - kan jo nok ikke træffe den endelige beslutning, før tandens 'sygdom' er slået fast 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

hautecouture

B&J skriver:

ja okay, så er det jo dejligt han betaler for ville aldrig give ret meget for de tænder for de er ikke så meget vær som min tandlæge sagde, og 2 stik og et par tryk var den ude men ja sådan er vi så forskellige

Hvor er du sød 

Ja... Altså det er mere tanken om, at den ikke er der jeg ikke bryder mig om - ej, kan virkelig ikke forklare det, lige på det punkt er jeg nok lidt mærkværdig   - FORLANGER de laver den i plastik, hvis det ikke er muligt må den ud...... Måske 

Anmeld

24. januar 2013

B&J

hautecouture skriver:

Hvor er du sød 

Ja... Altså det er mere tanken om, at den ikke er der jeg ikke bryder mig om - ej, kan virkelig ikke forklare det, lige på det punkt er jeg nok lidt mærkværdig   - FORLANGER de laver den i plastik, hvis det ikke er muligt må den ud...... Måske 

Tak

tro mig jeg stod også sådan her da han sagde den skal ud, det havde jeg ikke prøvet før og kan ikke lig nåle hihihihihhih så jeg var ved at tisse i bukserne af skræk. men det gik da og nu tænker jeg ikke over det og det er 2uger siden...

Anmeld

25. januar 2013

o1Mutte

hautecouture skriver:

Ja... For det første har Aya fået skoldkopper og kæresten er ude at sejle  - men så kan jeg jo trøste mig med, at jeg har en mor på pension som gladeligt kommer HELE næste uge, så jeg kan komme på arbejde - OG at vi tager på ferie fredag morgen. BUM! Har ivrigt også en jobsamtale tirsdag... Alt i alt ville næste uge være god.... Hvis ikke lige det var for det stykke knækbrød jeg satte tændernei, tidligere idag! Et stykke af min ene kindtand knak fandme af (!!) da jeg tyggede i knækbrødet... Holet ærligt - jeg er fucking lige blevet 26 - ikke 76 !! Mine tænder burde da ikke allerede falde fra hinanden 

det gør ikke ondt, det bløder ikke og det er et lille stykke der er røget af - men REGNINGEN kommer sgu da til at gøre ondt 

Efter hvad jeg lige kan læse er det højst sandsynligt en af de såkaldte tyggeknuder der er knækket af - og overalt på nettet anbefales det, at der skal krone på (4-5.000kr)  mens der andre steder er personer der skriver, at de har kunne få det lavet med plast (ca 1.000 kr) så nu spørger jeg jer, om der er nogle der har haft knækket en kindtand, fået den lavet og hvad prisen (bare ca) var for det??!

Jeg flækkede også en tand. En visdomstand. Fik skidtet rykket ud Det kostede vist lige knap 1000. Det var inkl. røntgen og tjek af de andre bisser Og bedøvelse, selvfølgelig

Anmeld

25. januar 2013

hautecouture

o1Mutte skriver:

Jeg flækkede også en tand. En visdomstand. Fik skidtet rykket ud Det kostede vist lige knap 1000. Det var inkl. røntgen og tjek af de andre bisser Og bedøvelse, selvfølgelig

Ja... Det er nok også den billigste løsning at få den rykket ud ... Er bare så ræd for afviser bedøvelsen ikke virker 

Anmeld

25. januar 2013

MorTil4<3

hautecouture skriver:

Ja... For det første har Aya fået skoldkopper og kæresten er ude at sejle  - men så kan jeg jo trøste mig med, at jeg har en mor på pension som gladeligt kommer HELE næste uge, så jeg kan komme på arbejde - OG at vi tager på ferie fredag morgen. BUM! Har ivrigt også en jobsamtale tirsdag... Alt i alt ville næste uge være god.... Hvis ikke lige det var for det stykke knækbrød jeg satte tændernei, tidligere idag! Et stykke af min ene kindtand knak fandme af (!!) da jeg tyggede i knækbrødet... Holet ærligt - jeg er fucking lige blevet 26 - ikke 76 !! Mine tænder burde da ikke allerede falde fra hinanden 

det gør ikke ondt, det bløder ikke og det er et lille stykke der er røget af - men REGNINGEN kommer sgu da til at gøre ondt 

Efter hvad jeg lige kan læse er det højst sandsynligt en af de såkaldte tyggeknuder der er knækket af - og overalt på nettet anbefales det, at der skal krone på (4-5.000kr)  mens der andre steder er personer der skriver, at de har kunne få det lavet med plast (ca 1.000 kr) så nu spørger jeg jer, om der er nogle der har haft knækket en kindtand, fået den lavet og hvad prisen (bare ca) var for det??!

tyskland tyskland tyskland !!!

jeg har lige fået lavet en kindtand der var knækket, VIRKELIG knækket
og jeg tog til Tyskland hos en tandlæge dernede, jeg gav 600 kr for at få den fyldt op og lagt plast på den

og så kan man jo lige smutte en tur over grænsen samtidigt og bruge det man nu har sparet på regningen

var nemlig hos en dansk tandlæge og han skulle have MINIMUM 2000 for at bare reparere den, og så en plastkrone på bagefter :/ så det ville jo hurtigt løbe op i 4500 kr,
så at jeg kun gav 600 for at få den lavet sååå er jeg meget godt tilfreds
OG DU KAN FÅ TILSKUD FRA DANMARK!!

Anmeld

25. januar 2013

o1Mutte

hautecouture skriver:

Ja... Det er nok også den billigste løsning at få den rykket ud ... Er bare så ræd for afviser bedøvelsen ikke virker 

Jeg HADER tandlæger. Men det kunne simpelthen ikke betale sig at lave en visdomstand. Så måtte den jo ud. Det gjorde IKKE ondt, det lød bare herre klamt i mit hoved. (ved ikke om det kun var i mit hoved, men det lød som når man knaser chips o.l)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.