hautecouture skriver:
Ja... For det første har Aya fået skoldkopper og kæresten er ude at sejle
- men så kan jeg jo trøste mig med, at jeg har en mor på pension som gladeligt kommer HELE næste uge, så jeg kan komme på arbejde - OG at vi tager på ferie fredag morgen. BUM! Har ivrigt også en jobsamtale tirsdag... Alt i alt ville næste uge være god.... Hvis ikke lige det var for det stykke knækbrød jeg satte tændernei, tidligere idag! Et stykke af min ene kindtand knak fandme af (!!) da jeg tyggede i knækbrødet... Holet ærligt - jeg er fucking lige blevet 26 - ikke 76 !! Mine tænder burde da ikke allerede falde fra hinanden 
det gør ikke ondt, det bløder ikke og det er et lille stykke der er røget af - men REGNINGEN kommer sgu da til at gøre ondt 

Efter hvad jeg lige kan læse er det højst sandsynligt en af de såkaldte tyggeknuder der er knækket af - og overalt på nettet anbefales det, at der skal krone på (4-5.000kr)
mens der andre steder er personer der skriver, at de har kunne få det lavet med plast (ca 1.000 kr) så nu spørger jeg jer, om der er nogle der har haft knækket en kindtand, fået den lavet og hvad prisen (bare ca) var for det??!

tyskland tyskland tyskland !!!
jeg har lige fået lavet en kindtand der var knækket, VIRKELIG knækket

og jeg tog til Tyskland hos en tandlæge dernede, jeg gav 600 kr for at få den fyldt op og lagt plast på den
og så kan man jo lige smutte en tur over grænsen samtidigt og bruge det man nu har sparet på regningen
var nemlig hos en dansk tandlæge og han skulle have MINIMUM 2000 for at bare reparere den, og så en plastkrone på bagefter :/ så det ville jo hurtigt løbe op i 4500 kr,
så at jeg kun gav 600 for at få den lavet

sååå er jeg meget godt tilfreds
OG DU KAN FÅ TILSKUD FRA DANMARK!!
Anmeld