Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja... For det første har Aya fået skoldkopper og kæresten er ude at sejle - men så kan jeg jo trøste mig med, at jeg har en mor på pension som gladeligt kommer HELE næste uge, så jeg kan komme på arbejde - OG at vi tager på ferie fredag morgen. BUM! Har ivrigt også en jobsamtale tirsdag... Alt i alt ville næste uge være god.... Hvis ikke lige det var for det stykke knækbrød jeg satte tændernei, tidligere idag! Et stykke af min ene kindtand knak fandme af (!!) da jeg tyggede i knækbrødet... Holet ærligt - jeg er fucking lige blevet 26 - ikke 76 !! Mine tænder burde da ikke allerede falde fra hinanden
det gør ikke ondt, det bløder ikke og det er et lille stykke der er røget af - men REGNINGEN kommer sgu da til at gøre ondt
Efter hvad jeg lige kan læse er det højst sandsynligt en af de såkaldte tyggeknuder der er knækket af - og overalt på nettet anbefales det, at der skal krone på (4-5.000kr) mens der andre steder er personer der skriver, at de har kunne få det lavet med plast (ca 1.000 kr) så nu spørger jeg jer, om der er nogle der har haft knækket en kindtand, fået den lavet og hvad prisen (bare ca) var for det??!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Ja... For det første har Aya fået skoldkopper og kæresten er ude at sejle - men så kan jeg jo trøste mig med, at jeg har en mor på pension som gladeligt kommer HELE næste uge, så jeg kan komme på arbejde - OG at vi tager på ferie fredag morgen. BUM! Har ivrigt også en jobsamtale tirsdag... Alt i alt ville næste uge være god.... Hvis ikke lige det var for det stykke knækbrød jeg satte tændernei, tidligere idag! Et stykke af min ene kindtand knak fandme af (!!) da jeg tyggede i knækbrødet... Holet ærligt - jeg er fucking lige blevet 26 - ikke 76 !! Mine tænder burde da ikke allerede falde fra hinanden det gør ikke ondt, det bløder ikke og det er et lille stykke der er røget af - men REGNINGEN kommer sgu da til at gøre ondt Efter hvad jeg lige kan læse er det højst sandsynligt en af de såkaldte tyggeknuder der er knækket af - og overalt på nettet anbefales det, at der skal krone på (4-5.000kr) mens der andre steder er personer der skriver, at de har kunne få det lavet med plast (ca 1.000 kr) så nu spørger jeg jer, om der er nogle der har haft knækket en kindtand, fået den lavet og hvad prisen (bare ca) var for det??!
Min kindtand flækkede for 1 uge siden fordi jeg åbenbart havde fået et hul under min plast fyldning, men han borede den gamle fyldning ud og borede karius væk og limede tanden og satte nyt plast i til 776 kr
sikke en masse uheld men så bliver alt godt igen, hvis det er en kindtand jamen så få den ud, det koster slet ikke nær så meget som hvis du skal have den lavet og de er der jo ikke for noget.. jeg gav 279kr for at få min kindtand rykket ud for ikke så længe siden og den havde sidet der i max 3mdr ja jeg er først lige begyndt at få dem, og der var 3 huller i
men godt der er en der kan passe jeres pige når hun har fået skoldkopper
Jeg knækkede en halv kindtand af lige da alt var lukket op til jul. Det gjorde pænt ondt, fordi det var blevet så skarpt at tungen blev meget irriteret. Måtte have et tyggegummi siddende over det skarpe sted i flere dage, indtil jeg kunne komme til tandlæge d. 27.
Men det kostede 900 og et eller andet. Fik det bare lavet med plastik. Det skulle kunne holde ret mange år, men en krone holder selvfølgelig længere, tror jeg. Held og lykke med din tand Og god bedring med datteren!
christinak skriver: Min kindtand flækkede for 1 uge siden fordi jeg åbenbart havde fået et hul under min plast fyldning, men han borede den gamle fyldning ud og borede karius væk og limede tanden og satte nyt plast i til 776 kr
Det var sgu billigt... Flækkede tanden med en revne eller røg der er stykke af? For efter hvad jeg kan læse, så er det noget med, at de anbefaler en krone hvis der er røget noget af tanden fordi en plastopbygning ikke er holdbar nok i sig selv.... Eller noget?!!
Men jeg må gøre noget ud af, at sige at de simpelthen bare skal give mig den billigste løsning og så må det holde så længe det holder... Årh, er så træt af det
B&J skriver: sikke en masse uheld men så bliver alt godt igen, hvis det er en kindtand jamen så få den ud, det koster slet ikke nær så meget som hvis du skal have den lavet og de er der jo ikke for noget.. jeg gav 279kr for at få min kindtand rykket ud for ikke så længe siden og den havde sidet der i max 3mdr ja jeg er først lige begyndt at få dem, og der var 3 huller i men godt der er en der kan passe jeres pige når hun har fået skoldkopper
Ja, det sagde min far også ... Men debetræder min forfængelighed alligevel lidt ind Og hvis de kan lave det for under 1500 så er det ok... I princippet er alt ok, for kæresten betaler, haha , men vil jo heller ikke trække 5000 på hans kort, hvis det kan laves for godt 1000 kr .... Så må det ilde så længe det kan !!
- og ja, dejligt med pasning
morlinen skriver: Jeg knækkede en halv kindtand af lige da alt var lukket op til jul. Det gjorde pænt ondt, fordi det var blevet så skarpt at tungen blev meget irriteret. Måtte have et tyggegummi siddende over det skarpe sted i flere dage, indtil jeg kunne komme til tandlæge d. 27. Men det kostede 900 og et eller andet. Fik det bare lavet med plastik. Det skulle kunne holde ret mange år, men en krone holder selvfølgelig længere, tror jeg. Held og lykke med din tand Og god bedring med datteren!
Uhhh... Tror altså også bare jeg beder dem lave det i plastislog så må det sgu bare holde så længe det kan
Tak for ønsket om god bedring, det vil jeg give videre til den bette
hautecouture skriver: Ja, det sagde min far også ... Men debetræder min forfængelighed alligevel lidt ind Og hvis de kan lave det for under 1500 så er det ok... I princippet er alt ok, for kæresten betaler, haha , men vil jo heller ikke trække 5000 på hans kort, hvis det kan laves for godt 1000 kr .... Så må det ilde så længe det kan !! - og ja, dejligt med pasning
ja okay, så er det jo dejligt han betaler for ville aldrig give ret meget for de tænder for de er ikke så meget vær som min tandlæge sagde, og 2 stik og et par tryk var den ude men ja sådan er vi så forskellige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128