Er det okay????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Nanna1985

Jeg personligt selv, ville ikk kunne aflevere mit barn så tidligt..
Hvis det fungere fint for jer, så skal i da bare forsætte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

frk Jensen

Jeg synes det er helt okay. Jeg kan godt forstå at du gerne vil have at din far for lov til at lære din datter at kende i rolig omgivelser. Han kan være med så meget han nu har lyst, og overskud til.
Jeg får selv "passet" marcus engang i mellem. Mine forældre ringer selv og spørger om jeg ikke har lyst til en by tur eller noget.. Men jeg er også alene med Marcus 24/7, så det er rart at blive aflastet lidt. Han bliver kun passet hos mine forældre og er meget tryg ved han er der. Han bliver såååå forkælet af dem..

Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke med at du har en glad og tilfreds datter og nogle engagerede forældre Så er den vist ikke længere!

PS. Gør mig ondt med din far.

Anmeld

17. juni 2009

Vingummien

Det er da helt fint at i gør det, og så længe alle nyder det indklusviv hende og hun elsker at være der og ik er ked af det når hun skal afsted så gør det da ingenting
Betyder rigtig meget at lære dem at kende os selvom man er så lille.

Jeg syntes det er fedt at i har sådan en ordning, syntes selv Emil ser sin bedsteforældre for lidt, vil gerne have lavet en ordning hvor han er ved min forældre en gang om måneden, men er aldrig blevet til noget.

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså, hvis det er OK for dig, er det jo OK, hvis din datter får den kærlighed og omsorg, hun har brug for, er der jo ikke noget der ikke er OK.

Men FOR MIG, da Idun var lille var det IKKE ok. Jeg havde brug for at være tæt på hende og hun var næsten et år, før hun sov ude første gang uden moar 

Men jeg syntes det virker dejligt smukt og kærligt, den måde du gør det på og ikke fordi du vil pakke hende væk. Så det er da dejligt at høre. Men jeg ville ikke kunne gøre det.

Anmeld

17. juni 2009

Balderson

Nanna1985 skriver:

Jeg personligt selv, ville ikk kunne aflevere mit barn så tidligt..
Hvis det fungere fint for jer, så skal i da bare forsætte

Helt enig

Anmeld

17. juni 2009

Balderson

Zafir skriver:

Altså, hvis det er OK for dig, er det jo OK, hvis din datter får den kærlighed og omsorg, hun har brug for, er der jo ikke noget der ikke er OK.

Men FOR MIG, da Idun var lille var det IKKE ok. Jeg havde brug for at være tæt på hende og hun var næsten et år, før hun sov ude første gang uden moar 

Men jeg syntes det virker dejligt smukt og kærligt, den måde du gør det på og ikke fordi du vil pakke hende væk. Så det er da dejligt at høre. Men jeg ville ikke kunne gøre det.

Enig

Anmeld

17. juni 2009

sarahb

Jeg synes det er SUPER GODT!!!
Det vil være noget din datter vil sætte så stor pris på når hun bliver ældre og noget din far vil elske at huske tilbage på... Jeg synes det er så stort at han på den måde oplever sit elskede barnebarn og jeg synes virkelig at det er skønt at din far den prioritet i jeres liv. i forvejen har han det nok ikke nemt, og det kan være at den ene dag om ugen er det der får ham til at kæmpe og holde ud længere, der er ikke noget der giver mere livs glæde end et lille barn.. Så Et stort klap på skulderen til dig for at du er en SÅ god mor at du tænker ud over dine egne behov!!!

Anmeld

17. juni 2009

Sabina & Simone

Hej allesammen...
Tak for god respons fra alle...
Kan godt følge dem der siger at det er svært, at undvære sit barn. Vil give jer fuldstændig ret... Men som Sarahb skriver er man også nødt til at se længere end sine egoistiske behov... For stod det til mig havde jeg hende jo med mig altid for evigt... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.