Hey...
Sidder her og ved ikke om jeg går under kategorien "dårlig mor".
Jeg har en datter som i morgen bliver 16 uger... Og allerede da hun var 2 mdr, begyndte hun at sove hos mine forældre en gang om ugen eller hver anden uge... Det er ikke fordi jeg er alene og ikke kan overskue det, er gift og har den lille kernefamilie som alle drømmer om...
Det er jo ikke fordi vi vil have alenetid eller noget, men min far er meget syg pga lungekræft og kan derfor ikke altid overskue at vi kommer alle tre flere gange om ugen, så vi er der en enkelt eller to gange... Så i stedet henter min mor Simone eller jeg kører op med hende og så overnatter hun deroppe, så min far kan følge med i det tempo han kan klare.
Og da jeg ikke ved hvor længe han fortsat er hos os, så synes jeg jo han skal have lov at nyde så mange af morfar privelegierne som muligt mens han kan... Og hun skal have lov - selvom hun er så lille- at lære sin morfar og kende... (Er selv vokset op uden bedstefædre og har virkelig savnet det.)
Er jeg helt forkert på den eller er det helt okay at hun er væk hjemmefra på trods af alder?
Det skal lige tilføjes at hun elsker og være der og bliver SÅ forkælet og hygget og nusset om... Hun elsker at ligge helt naturel og når mine forældre spiser, så får hun da lov at ligge på et tæppe på spisebordet med bar røv og det hele...
Anmeld