fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

majba

Fenja09 skriver:

Min datters legestue holder fastelavn, men det er slet ikke alle der klædt ud - og nogen børn har bare en hårbøjle på med noget "strit halløj" eller "ører". Jeg spurgte ind til det her i sidste og jeg ved ærlig talt ikke om min datter skal klædes ud, hun er 17 måneder og tror egentlig bare at hun ville rive tøjet og tilbehør af. Men nu ser vi

/Fenja

Hvad med bare og give hende en kjole på denne dag, også er hun prinsesse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Fenja09

Hvad med bare og give hende en kjole på denne dag, også er hun prinsesse 

Ideen er god og meget simpel - det kan jeg egentlig godt lide, men havde overvejet at finde et par fevinger og så sy dem bagpå en af hendes gamle trøjer eller købe en billig en i H&M. Ja, og så et strutskørt, sådan et har hun nemlig fra jul og nytår

Anmeld

26. januar 2013

Mor F

Liva går i dagpleje men de er fast i legestue hver 14. dag og der skal de holde fastelavnsfest.

Liva skal være brumbasse. det ser SÅ sødt ud!

Anmeld

26. januar 2013

MyLove E

Elias skal være tigerdyr. Vi fik dragten med sammen med en masse tøj vi har fået. Sidste år var han kun ni mdr der var han tryllekunster. Fint tøj og en hat. Men han havde kun hatten kort på.. Men ellers så havde han bare fint tøj på..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

foto på lærred

holder alle vuggestuer fastelavn, så børnene skal have udklædning ? .. hva ska jeres børn være og har i nogen hjemmesider med udklædningstøj ?

hva dato er det ?

Min pige skal være havfrue (Ariel) . Det er hjemmelavet outfit (dog ikke af mig ) Købt bililgt på et loppemarked, det er superfint. Den mindste skal være indianer. Det er fordi det blot en en lille nederdel og en indianerbluse. Da hun kun er 19 måneder skal det ikke være noget som er ubehageligt eller lign. Der følger et pandebånd med som har fjer på, men det får jeg nok aldrig på hende, hvis jeg kender hende ret. Sættet fik jeg for en 10 på et loppemarked

Vores unders institutioner holder fasterlavn fre. den 8. febr.

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

26. januar 2013

Glad Giraf

Her bliver det holdt den 8 februar...
Børnene må gerne være klædt ud, men SKAL ikke

Liva skal være en lille mariehøne, jeg laver hendes kostume (næsten) selv, da jeg (undskyld hvsi jeg støder nogen) synes dem man kan købe i BR, Kvickly, Føtex osv er lidt tamme... arbejder selv i institution og ved også hvor mange ens der kommer i disse kostumer...

Så jeg laver selv et rød tylskørt, så får hun en rød t-shirt med sorte "stryg-på-mærker" klippet til prikker, sort body og sorte strømpebukser også har jeg købt et sæt insekt vinger også følehorn fra BR...

Anmeld

26. januar 2013

rimor

Her skal min pige på snart 5 være sørøver(selv valgt)

Og lillebror på 2 skal være nonne havde jeg tænkt

Syntes det var lidt sjovt med en nonne og en sørøver....far er dog ikke helt enig

Anmeld

27. januar 2013

majba

Fenja09 skriver:

Ideen er god og meget simpel - det kan jeg egentlig godt lide, men havde overvejet at finde et par fevinger og så sy dem bagpå en af hendes gamle trøjer eller købe en billig en i H&M. Ja, og så et strutskørt, sådan et har hun nemlig fra jul og nytår

Den ide var skam også god 

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Storms-Mor skriver:

holder alle vuggestuer fastelavn, så børnene skal have udklædning ? .. hva ska jeres børn være og har i nogen hjemmesider med udklædningstøj ?

hva dato er det ?

Laura skal være prinsesse I hendes børnehave holder de det den 11. februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.