fastelavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Moar2011

Baby2påvej skriver:

Ja, i tilbudsavisen til 150kr

det var billigt, er de store i str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Victoriasmor88

Min datter er 1, 5 år og skal fejre fastelavn i dagplejen Hun skal være en lille brumbasse, kostume er købt i fætter BR. 

Min bonusdatter på 9 skal være mavedanser, hendes kostume er købt i Lidl, de har dem på tilbud fra i dag til 60 kr. Der er faktisk mange fine at vælge imellem  

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

Storms-Mor skriver:

det var billigt, er de store i str?

Min datter ca 88 cm vil jeg tro og hun passer fint den der hedder 2-3 år

Anmeld

24. januar 2013

Moar2011

Baby2påvej skriver:

Min datter ca 88 cm vil jeg tro og hun passer fint den der hedder 2-3 år

min søn bliver 2 den 16april vil skyde på han er 80 -84cm

Anmeld

24. januar 2013

2babygirls

Storms-Mor skriver:

min søn bliver 2 den 16april vil skyde på han er 80 -84cm

Prøv at holde dem op foran hinanden i butikken og så mål skridt længden. Og hvis du synes der kun er en lille forskel så tag den store, så har han det også til leg bagefter

Anmeld

24. januar 2013

Moar2011

Baby2påvej skriver:

Prøv at holde dem op foran hinanden i butikken og så mål skridt længden. Og hvis du synes der kun er en lille forskel så tag den store, så har han det også til leg bagefter

Okey go ide

Anmeld

24. januar 2013

Fenja09

Storms-Mor skriver:

holder alle vuggestuer fastelavn, så børnene skal have udklædning ? .. hva ska jeres børn være og har i nogen hjemmesider med udklædningstøj ?

hva dato er det ?

Min datters legestue holder fastelavn, men det er slet ikke alle der klædt ud - og nogen børn har bare en hårbøjle på med noget "strit halløj" eller "ører". Jeg spurgte ind til det her i sidste og jeg ved ærlig talt ikke om min datter skal klædes ud, hun er 17 måneder og tror egentlig bare at hun ville rive tøjet og tilbehør af. Men nu ser vi

/Fenja

Anmeld

24. januar 2013

Janni.

I silas's dagpleje holder de ikke fastelavn.

Anmeld

24. januar 2013

Mother-love

Jeg går ud fra de holder fastelavn ovre i isabellas vs. Det gjorde de ihvertfald sidste år. Men vi har endnu ikke fået besked om noget endnu.
Jeg ved ikke hvad Isabella skal klædes ud som. Har tænkt på en brumbasse eller lign. Det er jo begrænset hvad er vælge imellem i de små str.

Med mindre jeg selv skal igang med at sy. Men aner godt nok ikke hvad jeg skal sy.

Anmeld

26. januar 2013

MortilElias2010

holder alle vuggestuer fastelavn, så børnene skal have udklædning ? .. hva ska jeres børn være og har i nogen hjemmesider med udklædningstøj ?

hva dato er det ?

Kan anbefale www.udklaedning.dk - vi har lige bestilt en dinosaurdragt til vores søn på 3 år. Vi fik den indenfor 5 dage. Str. sagde godt nok Toddler 2-4 år, men syntes den er en kende for lille. Der findes alle størrelser derind. Men fin kvalitet og Elias har haft den på indtil flere gange siden vi pakkede den op igår  Vi er tilfredse!

Jagten gik ind på forælder-kød herhjemme

Angående datoen så siger den den 10 februar for Fastelavn. Men det er vist i en weekend, så tænker institutioner vælger en anden dag at lægge dem. Har I ikke intra eller månedsplaner i jeres vuggestue, så kan I sikkert læse dem fra 1. februar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.