Brug for tid uden børn....alenetid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

(Bare glem afstemningen, det var en fejl....)

Synes tit jeg læser om kvinder med børn der har brug for alenetid, tage i byen, få passet børn af forældre eller mand...lave noget uden ungerne...og så er der altid nogen der svarer at de har fået børn for at være sammen med dem.

Kunne godt tænke mig at høre hvor meget alenetid I har...om I prioterer at lave noget uden børn og mand og hvor tit det sker?

Knus Eva..

Alenetid alene uden mand og børn sker MEGET lidt her.

Alenetid med min mand har vi hver aften efter kl 20 - stort set

Vi har ik de kæmpe behov for alene tid  uden hinanden og vores børn og derfor sker det ret lidt... det samme med alene tid sammen - vi får heller ik sådan passet pigerne kun for at ha alene tid som par.

Vi er vist ret så meget sammen... eneste alene tid vi har fra hinanden er når vi jobber og løber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

wamse

Altså den alenetid jeg har, er mens Lærke er i børnehave og Michael er i skole Min "alenetid" går jo så ud på alt det praktiske her hjemme, mens de er afsted. Jeg har ikke specielt brug for alenetid, ved faktisk ikke lige hvad jeg skulle finde på.Får måske også dækket et behov lige pt, ved at jeg er arbejdsløs, så har jo en del tid til alt her hjemme. Lærke holder så en del fridage i børnehaven, da jeg synes det er et luksus vi har lige nu. Lærke bliver ca passet ude 1 gang om året.

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

wamse skriver:

Altså den alenetid jeg har, er mens Lærke er i børnehave og Michael er i skole Min "alenetid" går jo så ud på alt det praktiske her hjemme, mens de er afsted. Jeg har ikke specielt brug for alenetid, ved faktisk ikke lige hvad jeg skulle finde på.Får måske også dækket et behov lige pt, ved at jeg er arbejdsløs, så har jo en del tid til alt her hjemme. Lærke holder så en del fridage i børnehaven, da jeg synes det er et luksus vi har lige nu. Lærke bliver ca passet ude 1 gang om året.

Så har du da også meget alenetid...smiler

Anmeld

17. juni 2009

Kaufie

Eva skriver:

Men nu har jeg jo heller ikke Konrad i børnehave, så jeg er på med ham hele ugen, men det er nu så skønt..

Jeg undrer mig så lidt over at du er online så meget - men det er måske kun i de perioder Konrad er hos sin far?

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Jeg undrer mig så lidt over at du er online så meget - men det er måske kun i de perioder Konrad er hos sin far?

Det er vel ikke så mærkeligt når jeg har en computer i mit hjem-smiler- lige nu er vi ved at køre tog..om lidt skal han hos farmor og jeg skal læse...men jeg sidder altså ikke og ser på mine børn eller leger med ham...men vi hygger og laver praktiske ting..
Den mellemste er afsted fra 9-12 og om en uge har de 7 ugers ferie allesammen...dejligt..
Så kunne forstå du syntes det var mærkeligt hvis jeg var på og arbejdede...smiler

Anmeld

17. juni 2009

wamse

Eva skriver:

Så har du da også meget alenetid...smiler

ikke helt, for min mand er også fyert, så vi går her hjemme sammen Så det er faktisk ikke meget alenetid.

Anmeld

17. juni 2009

Kaufie

Eva skriver:

Det er vel ikke så mærkeligt når jeg har en computer i mit hjem-smiler- lige nu er vi ved at køre tog..om lidt skal han hos farmor og jeg skal læse...men jeg sidder altså ikke og ser på mine børn eller leger med ham...men vi hygger og laver praktiske ting..
Den mellemste er afsted fra 9-12 og om en uge har de 7 ugers ferie allesammen...dejligt..
Så kunne forstå du syntes det var mærkeligt hvis jeg var på og arbejdede...smiler

Det er bare fordi min egen søn selv ville sidde med ved computeren hvis jeg sad foran dem derhjemme - men han er jo også kun knapt 2 - og vil gerne at vi er i samme rum.

Jeg sidder selv på job og er online her meget af tiden. Men det er fordi vi midlertidig har meget lidt at lave inden vi om 2 uger går over på et nyt system. Jeg får lavet mine ting - men vil ikke opsøge nye ting eftersom vi ikke kender de nye forretningsgange endnu.

Frygter dog lidt at være blevet afhængig af baby......

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Kaufie skriver:

Det er bare fordi min egen søn selv ville sidde med ved computeren hvis jeg sad foran dem derhjemme - men han er jo også kun knapt 2 - og vil gerne at vi er i samme rum.

Jeg sidder selv på job og er online her meget af tiden. Men det er fordi vi midlertidig har meget lidt at lave inden vi om 2 uger går over på et nyt system. Jeg får lavet mine ting - men vil ikke opsøge nye ting eftersom vi ikke kender de nye forretningsgange endnu.

Frygter dog lidt at være blevet afhængig af baby......

Det gider han ikke...ha drøner rundt og leger...men det har han nu altid været rigtig god til...men selvfølgelig er det noget andet når de er små.

Men ja, pas på...du bliver afhængig-smiler

Anmeld

17. juni 2009

sarahb

Jeg har brug for det også, både alene og sammen med min mand... Men isssc sover kl19 om aftenen så vi har ALTID aftenen til at se en film og hygge og det sætter jeg pris på...

ellers er min mand åben for at tage ham et par timer enten ud eller jeg tager ud så jeg kan hygge og gøre lige hvad jeg vil...

Synes at tiden med manden er den vigtigste, nej hvor vi nyder vores aftener...

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

wamse skriver:

ikke helt, for min mand er også fyert, så vi går her hjemme sammen Så det er faktisk ikke meget alenetid.

Nej, så er der sørme ikke meget alene tid i det...øvøv...er det ikke hårdt at gå hjemme begge to??
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.