Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kitkat92 skriver: I tilfælde af, at du ikke har købt endnu - eller andre der overvejer at købe, så har jeg idag set (og købt) gele royal i føtex for 50 kr. for 60 kapsler Går ud fra, at det gælder alle føtexbutikker.
I tilfælde af, at du ikke har købt endnu - eller andre der overvejer at købe, så har jeg idag set (og købt) gele royal i føtex for 50 kr. for 60 kapsler Går ud fra, at det gælder alle føtexbutikker.
tak jeg købte 2pakker i bilka for 99kr så det giver det samme men min kæreste gider så ikke spise dem så håber det virker nu hvor det kun er mig der spiser dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna111 skriver: tak jeg købte 2pakker i bilka for 99kr så det giver det samme men min kæreste gider så ikke spise dem så håber det virker nu hvor det kun er mig der spiser dem
Så det godt lige efter jeg havde skrevet
Samme her med hensyn til, at det kun er mig, der tager dem. For jer
Kitkat92 skriver: Så det godt lige efter jeg havde skrevet Samme her med hensyn til, at det kun er mig, der tager dem. For jer
tak for jer osse
Nogen der har haft held med gele royal endnu?
Jeg har haft taget dem første halvdel af de sidste to cyklusser - uden held. Nu prøver vi tredje og sidste måned, hvor vi begge tager to om dagen, og så har jeg givet dem et forsøg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128