gele royal? ? hvordan gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Nessie skriver:

Bestemt ikke

Jeg har set at nogle også anbefaler at drikke en kop grøn te hver dag, det kan da heller ikke skade

det der kanonkuren det er da godt nok mange piller man skal spise men virkede det for jer ?  og vis det virkede hvor længe tog det så at blive gravid og hvor længe havde i prøvet først 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Nessie

Anna111 skriver:

det der kanonkuren det er da godt nok mange piller man skal spise men virkede det for jer ?  og vis det virkede hvor længe tog det så at blive gravid og hvor længe havde i prøvet først 

Vi har været i behandling, så det tæller ikke rigtig, men det er de flotteste æg jeg har haft, der blev lagt op, så tror da bestemt det har noget at sige, men ja, det ER dyrt, og I kan jo bare stille og roligt starte med at tage gélé royale, og se om det ikke bare er det der skal til

Anmeld

24. januar 2013

anna111

Nessie skriver:

Vi har været i behandling, så det tæller ikke rigtig, men det er de flotteste æg jeg har haft, der blev lagt op, så tror da bestemt det har noget at sige, men ja, det ER dyrt, og I kan jo bare stille og roligt starte med at tage gélé royale, og se om det ikke bare er det der skal til

ja det ville jeg osse er ikke rigtig til så mange piller og er jo blevet gravid en gang så burte jeg jo osse kunne igen 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Anna111 skriver:

ja det ville jeg osse er ikke rigtig til så mange piller og er jo blevet gravid en gang så burte jeg jo osse kunne igen 

Ja

Du skal i hvert fald have held og lykke med det

Anmeld

24. januar 2013

anna111

Nessie skriver:

Ja

Du skal i hvert fald have held og lykke med det

tak

Anmeld

25. januar 2013

pcoramt

Anna111 skriver:

igen et spørgsmål om gele royal hvor kan man købe det billigst hende? og hvordan skal man tage dem 1-2-3? piller om dagen og skal kæresten osse tage dem?  kom med jeres gode erfaringer virkede det for jer  har overvejet at begynde at tage dem det kan jo ikke skade 

2 om dagen til jer begge.. I Føtex koster der 79.95 og er ofte på tilbud til 50 kr

Anmeld

25. januar 2013

anna111

pcoramt skriver:

2 om dagen til jer begge.. I Føtex koster der 79.95 og er ofte på tilbud til 50 kr

okay tak for svar  står det osse på pakken om det er en eller to piller om dagen?

Anmeld

28. januar 2013

anna111

så er vi lige startet op idag med 2piller om aftnen  håber det virker          (fik 2æsker for 99kr i bilka)

Anmeld

28. januar 2013

anna111

så er vi lige startet op idag med 2piller om aftnen  håber det virker          (fik 2æsker for 99kr i bilka)

Anmeld

4. februar 2013

Papillon

Anna111 skriver:

igen et spørgsmål om gele royal hvor kan man købe det billigst hende? og hvordan skal man tage dem 1-2-3? piller om dagen og skal kæresten osse tage dem?  kom med jeres gode erfaringer virkede det for jer  har overvejet at begynde at tage dem det kan jo ikke skade 

I tilfælde af, at du ikke har købt endnu - eller andre der overvejer at købe, så har jeg idag set (og købt) gele royal i føtex for 50 kr. for 60 kapsler Går ud fra, at det gælder alle føtexbutikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.