så ked og såret !!!! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

min svigermor snakker om at ligge sag an mod hende, men vi kan intet gøre før kommunen har lavet en afgørelse på vores sag, hvilket forhåbe er gjort i løbet a en måndes tid

Hun skal også bare forstå at sådan noget joker man ikke med!..
Håber afgørelsen kommer hurtigst muligt så i kan få lagt låg på, og komme videre også må hun straffes for den skade hun har forvoldt dig og din familie..
Knus og tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Nemesis

det er da godt du allerede har fyret hende som veninde!

Dernæst så HAR kommunen nu undersøgt denne underretning og jeg ved af erfaring at kommer der flere fra samme kilde eller som udtrykker det samme, så er de blevet henlagt som grundløse.

Dernæst, når du nu har blokeret hende og ikke længere ser hende, kan hun jo ikke rigtig komme med noget nyt..så hun kan lyve så vandet driver og underrette og måske de indhenter udtalelse fra bh/vs/sp men kommer der virkelig mange så kan de godt arkivere dem lodret.

SÅ træk vejret dybt og skot hende helt og holdent!

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

det er da godt du allerede har fyret hende som veninde!

Dernæst så HAR kommunen nu undersøgt denne underretning og jeg ved af erfaring at kommer der flere fra samme kilde eller som udtrykker det samme, så er de blevet henlagt som grundløse.

Dernæst, når du nu har blokeret hende og ikke længere ser hende, kan hun jo ikke rigtig komme med noget nyt..så hun kan lyve så vandet driver og underrette og måske de indhenter udtalelse fra bh/vs/sp men kommer der virkelig mange så kan de godt arkivere dem lodret.

SÅ træk vejret dybt og skot hende helt og holdent!

ja det skal ikke undre mig hvis der kommer flere fra hende, sådan er hun nemlig (desværre) når man først har haft noget med hende og gøre kommer man aldrig a med hende igen...

dem der var ude ved oz igår snakkede om at de skulle hente oplysning fra dp og sp, hvilket jeg på ingen måde er bekymret for da vi altid får rigtig gode tilbagemelding på vores søn.. han er en meget glad og udadvente dreng der har masser a livsmod og det ville han vel ikke have hvis vi er onde ved ham ?

jeg kan desværre ikke lade være og håber der sker hende et eller andet meget grimt og at hun lader os være i fred resten a hendes ynkelige liv

Anmeld

24. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

ja det skal ikke undre mig hvis der kommer flere fra hende, sådan er hun nemlig (desværre) når man først har haft noget med hende og gøre kommer man aldrig a med hende igen...

dem der var ude ved oz igår snakkede om at de skulle hente oplysning fra dp og sp, hvilket jeg på ingen måde er bekymret for da vi altid får rigtig gode tilbagemelding på vores søn.. han er en meget glad og udadvente dreng der har masser a livsmod og det ville han vel ikke have hvis vi er onde ved ham ?

jeg kan desværre ikke lade være og håber der sker hende et eller andet meget grimt og at hun lader os være i fred resten a hendes ynkelige liv

Det er helt normal procedure at indhente oplysninger fra dp/vs/sp osv ved underretning og skulle hun finde på at skrive flere så indhenter de igen..men det er langt fra sikkert de gør mere end det..især hvis hun skriver med navn!

Ved gentagne underretninger kort efter hinanden så kan de godt se bort fra den, idet at når de kort før har indhentet en udtalelse, er det usandsynligt at noget har ændret sig så drastisk.

Så ignorer hende..så længe hun ved hun rammer jer, vinder hun!

Anmeld

24. januar 2013

Miss Kat

Skodveninde... 

Jeg tænker, at hvis det er rigtigt at hun tidligere har lavet samme nummer over for andre veninder, må kommunen da også finde det besynderligt at hun render og anmelder alle mulige i tide og utide?

Ellers, som en anden nævner, forsøg at få hende til at falde i med begge ben på skrift, hvor hun siger ca. det samme som hun sagde til din kæreste i telefonen, at hun gjorde det for at straffe dig. Det havde nok været smartest at gøre til at starte med i stedet for at ringe, men kan dælme godt forstå, hvis I reagerede i affekt! Det dér med at anmelde folk til kommunen virker seriøst som en tendens i tiden, og der MÅ jo være folk, der misbruger det... De burde skamme sig, men det tvivler jeg alvorligt på de gør, hvis de er i stand til at lave sådan et nummer... 

Held og lykke med graviditeten. 

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Det er helt normal procedure at indhente oplysninger fra dp/vs/sp osv ved underretning og skulle hun finde på at skrive flere så indhenter de igen..men det er langt fra sikkert de gør mere end det..især hvis hun skriver med navn!

Ved gentagne underretninger kort efter hinanden så kan de godt se bort fra den, idet at når de kort før har indhentet en udtalelse, er det usandsynligt at noget har ændret sig så drastisk.

Så ignorer hende..så længe hun ved hun rammer jer, vinder hun!

oki så når de har hente det og ser at der heller ikke er noget at komme efter der så ligger de låg på og det er uanset hvor mange anmeldelser der kommer fra hende a fremover ?

Anmeld

24. januar 2013

Kløver

Kæmpe krammer til dig

Ud til højre med hende, lige i den her sag, kunne man måske med fordel få et tilhold på hende, for chikane, så der ligher dokumentation hvis hun igen anmelder eller finder på andre hovedløse ting

Håber alt det bedste for jer

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Skodveninde... 

Jeg tænker, at hvis det er rigtigt at hun tidligere har lavet samme nummer over for andre veninder, må kommunen da også finde det besynderligt at hun render og anmelder alle mulige i tide og utide?

Ellers, som en anden nævner, forsøg at få hende til at falde i med begge ben på skrift, hvor hun siger ca. det samme som hun sagde til din kæreste i telefonen, at hun gjorde det for at straffe dig. Det havde nok været smartest at gøre til at starte med i stedet for at ringe, men kan dælme godt forstå, hvis I reagerede i affekt! Det dér med at anmelde folk til kommunen virker seriøst som en tendens i tiden, og der MÅ jo være folk, der misbruger det... De burde skamme sig, men det tvivler jeg alvorligt på de gør, hvis de er i stand til at lave sådan et nummer... 

Held og lykke med graviditeten. 

ja det er det man kalder en skod veninde... problemet med at hun har lavet det nummer før er at hun er fra en anden kommune end den jeg bor i og det er første gang hun melder ind i denne kommune, ved self ikke om de kan se det over hele landet hvem der melder hvad ?

Anmeld

24. januar 2013

Kay

er seriøst forarget over at der findes den slgs mennesker... især når hun selv er mor!!! spild af kommunens tid, penge og tænk på de børn i voldelige forhold der ik bliver opdaget fordi hun tager kommunens tid på at anmelde jer...

og samtidig alle de tanker og uro det giver jer håber fandemer kommunen kigger nermere på hende og hendes søn efter den sag... for hun kan da ik være rask!

Anmeld

24. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

oki så når de har hente det og ser at der heller ikke er noget at komme efter der så ligger de låg på og det er uanset hvor mange anmeldelser der kommer fra hende a fremover ?

ja hvis hun gentagne gange anmelder og de de første gnage indhenter oplysninger og anmeldelserne kommer med rimelig korte tidsinterval så anser de det selv som værende chikane og derfor grundløse beskyldninger.

Nu HAR kommunen jo været der og når den lille ny kommer, så kommer der jo en SP som reelt ser hvordan jeres hjem er, så lad din exveninde bruge tid på at skrive og underrette og være åben og imødekommende hvis det sker igen. Når først de har konstateret der ikke ER noget at komme efter så har de altså andet at bruge deres tid på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.