så ked og såret !!!! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Doffie

BigHope13 skriver:

Føj hvor bliver jeg forarget over at læse sådan noget,
synes hun virkelig det er humor, er det sjovt at spilde tid både for jer men sandelig for kommunen. Prøv at tænk hvad ressourcer det tager og det kunne være blevet brugt på en sag hvor der virkelig er hårdt brug for det Føj hvor burde hun skamme sig. virkelig syg form for humor hvis nogen spørger mig. nøj hvor grimt

Hun må virkelig have en skrue løs!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Anonym trådstarter

rimor skriver:

Jeg ville anmelde hende til politietfor falsk anklage.

Og så lige et stort til dig.

min svigermor arbejder selv for børne/unge udvalget på kommunen og hun skrev faktisk til mig igår at når vi får kommunens afgørelse (forhåbelig i løbet af den næste måndes tid) SÅ ligger hun sag an mod hende for dette... jeg ved bare med mig selv og fra andre at jeg og min mand er gode og kærlige forældre der ALDRIG kunne finde på at ligge en hånden på vores søn

Anmeld

24. januar 2013

Tulle28

Er det ikke strafbart at indgive en falsk anmeldelse?

Ud af røret med hende! Sådan en person skal man da ikke have i sit liv

Anmeld

24. januar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

jaaa jeg er bare så såret over det og har konstant ond i maven, og det skal sige vi venter oz jo en lille mere til aug-sep. så er mega bange for hun bliver ved, for de sagde at hun i terioen (stavelse) bare kan anmelde oz hver anden mdr. de næste mange år og de skal undersøge det hver gang... vi kan jo ikke lave andet end have kommunen rendene de næste 18 år hvis hun forsætter...

Ej det løgn det godt nok uhyggeligt hvis hun bare kan blive ved. kan man ikke anklage hende for falsk anklage eller noget i den stil.
Ja aner intet om det

Men håber da så sandelig en gang var nok for at få hendes lyst stillet og hun må få en straf fra anden side. sender en masse dårlig karma hendes vej

Anmeld

24. januar 2013

baby012

Kan simpelthen ikke klare folk som melder folk uden anden grund end at gøre livet surt for dem

ud med hende! Slet al kontakt med hende.. Ignorer hende! Så løber hun nok træt i det på et tidspunkt.. 

Shit en dårlig veninde ! Og et dårligt menneske ! 

Anmeld

24. januar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

jaaa jeg er bare så såret over det og har konstant ond i maven, og det skal sige vi venter oz jo en lille mere til aug-sep. så er mega bange for hun bliver ved, for de sagde at hun i terioen (stavelse) bare kan anmelde oz hver anden mdr. de næste mange år og de skal undersøge det hver gang... vi kan jo ikke lave andet end have kommunen rendene de næste 18 år hvis hun forsætter...

Hun skal bare stoppe!
Jeg ville prøve at få en form for kontakt og se om du kan få hende til at skrive at det var falsk anklage og kontakte politiet og anmelde hende for chikane..

Jeg er ked af det på dine vegne, men det her skal hun ikke have lov til

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Er det ikke strafbart at indgive en falsk anmeldelse?

Ud af røret med hende! Sådan en person skal man da ikke have i sit liv

min svigermor arbejder selv for børne/unge udvalget på kommunen og hun skrev faktisk til mig igår at når vi får kommunens afgørelse (forhåbelig i løbet af den næste måndes tid) SÅ ligger hun sag an mod hende for dette... jeg ved bare med mig selv og fra andre at jeg og min mand er gode og kærlige forældre der ALDRIG kunne finde på at ligge en hånden på vores søn

Anmeld

24. januar 2013

pussekat

Anonym skriver:

jeg har igår haft besøg a kommunen, da jeg har fået en indberetning på at jeg og min mand lever i et voldig forhold og mishanlder vores søn...

det hele starter med at jeg har en rigtig god veninde som jeg bruger meget a min tid samme med, men den 8 dec. bliver vi "uvenner" over at hun brænder oz a til julefrokost fordi hun ikke kan få passet sin søn (hvilken jo er fair nok hun ikke kan og derfor ikke kommer) efter nogen dage ligger nogen a hendes veninder billeder ud på facebook af min veninde til en fest, fra den dag hun skulle ha været til julefrokost ved oz, hvilket jeg synes var meget underligt.. jeg skriver så ved billedet om hun ikke skulle være til julefrokost eller ha været hjemme ved hendes dreng (da det jo var hendes undskyldning for ikke at komme lige i sidste øjeblik).. hun går så derefter helt amok og skriver mange grimme ting til mig (hun er typen der går amok hvis du siger eller gør noget der ikke er efter hendes hovede).. vi snakker så ikke sammen noget tid hvor jeg så beslutter mig for at slette hendes fra min facebook venneliste, hvilket hun også tænder helt a over, da hun synes jeg er for dum og barnlig, men efter alle de ting hun skrev til mig synes jeg det var på sin plads og slette hende (og snakkede jo ikke sammen fra den 10 dec. og ind til for et par dage siden). jeg blokkede hende så her i mandags fordi hun blev ved med at skrive sviner til mig privat (på face), hvilket jeg synes er for latterlig og meget umoden.. tirsdag får jeg så et opkald fra kommunen om at de har modtaget en indberetning på oz fra denne veninde (ja fik navnet udleveret fra hende jeg snakkede med) om at vi er voldige mod hinanden og vores søn, WTF aldrig i livet jeg kunne finde på at gøre min søn noget i stil med du hun har angivet til kommunen.. men de skal jo tjekke op på det, hvilket de er mere end velkommen til... de var her så igår og fik alt havd der var blevet sagt fremlagt.

det var simpelhen den grimmeste indberetning du nogen siden kan forstille dig...

min mand ringede til denne veninde efter vi havde snakket med kommunen og spurte hvad f*** meningen var, og hun sagde nærmest at hun synes det var pisse sjovt og at det var for at gøre mig ondt (hun har gjort sådan før over for ander veninder)

jeg er lige ved at gå ud a mit gode skind....!!!! dem der var ude for kommunen sagde dog jeg intet havde at frygte og de kunne ikke se noget de var urolige over og vi forklarede self dem alt hvad ang. denne veninde og hvorfor hun havde gjort dette, men de skal jo følge op på det hvilket jeg også godt forstår, men hold da op en grim fornemmelse det er...

havde aldrig troede hun kunne være så fej...

er så ked af det og såret over at nogen kan være så ondskabsfulde og specielt når hun selv er mor og ved hvordan det er, kunne måske forstå det hvis der var noget om at vi mishandlede vores søn og bankede hinanden, men enhver der kendes os ville sige at hende (min veninde) sq har en skrue løs...

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

tak fordi du læste med, skulle bare lige ud med det.. det virker nok lidt forvirrende, men har forsøgt at få det meste med...

hejsa
som den andet skriv ud til højt med den veninde hun er da en klaphat og en stor svin det gør man da ikke for sjov og du skal anmeldelse for det Er det strafbart at indgive en falsk anmeldelse så kan hun få den lige i hoved og jeg vil nok ikke sige hun er en veninde da
til jer

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Ej det løgn det godt nok uhyggeligt hvis hun bare kan blive ved. kan man ikke anklage hende for falsk anklage eller noget i den stil.
Ja aner intet om det

Men håber da så sandelig en gang var nok for at få hendes lyst stillet og hun må få en straf fra anden side. sender en masse dårlig karma hendes vej

det er desværre rigtig, og set fra kommunens siden er det jo fint nok da der jo sker mange grimme ting, men tænker bare at de da må kunne se der intet er i det og de siger også selv vi ikke skal frygte noget da de ikke er bekymret ud fra det de har set og hørt igår, men hun må gerne forsætte og de skal komme hver gang desværre... min svigermor arbejder selv for børne/unge udvalget på kommunen og hun skrev faktisk til mig igår at når vi får kommunens afgørelse (forhåbelig i løbet af den næste måndes tid) SÅ ligger hun sag an mod hende for dette... jeg ved bare med mig selv og fra andre at jeg og min mand er gode og kærlige forældre der ALDRIG kunne finde på at ligge en hånden på vores søn

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Hun skal bare stoppe!
Jeg ville prøve at få en form for kontakt og se om du kan få hende til at skrive at det var falsk anklage og kontakte politiet og anmelde hende for chikane..

Jeg er ked af det på dine vegne, men det her skal hun ikke have lov til

min svigermor snakker om at ligge sag an mod hende, men vi kan intet gøre før kommunen har lavet en afgørelse på vores sag, hvilket forhåbe er gjort i løbet a en måndes tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.