Piger skal bruge jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Sygemeldt sig? Han var sygemeldt fra nov (han kørte galt den 5. nov) og så til feb/marts.
Min mand hænger sig rigtig meget i økonomi, og derfor ville han ikke være sygemeldt længere tid.

Han har ikke fået tilbudt noget ting OVERHOVEDET! Han blev smidt ud af sygehuset 1½ døgn efter han var kørt galt. Lige så snart han kunne gå på toilet (ved hjælp af sådan en højstol/sådan en han kan holde sig oppe med), så blev han smidt hjem.
Han kunne knap gå selv, og græd på vej hjem i bilen af smerte. Der er pænt langt fra Ålborg til Sindal.

Han har også haft det virkelig dårligt psykisk, men heller ikke noget hjælp at hente der

det er ret vildt! men jeg synes din mand skal starte med at gå til jeres egen læge. fortælle hvad han stadig har af problemer og så insistere på at få klarlagt om alt er som det skal være.

Når han nu også har været sygemeldt så synes jeg du i din skrivelse skal fortælle at han jo måtte forsøge at starte op igen på arbejdet..skrive alle datoerne ind for hans sygedage og så beregne hvor mange timer han så reelt har haft om ugen. Sådan at det står sort på hvidt.

For har han stadig ikke haft en fuld arbejdsuge, så tyder det jo mere på han faktisk ikke kan arbejde fuldt tid, som hans tilstand er lige pt.

Så selvom det er et stort arbejde, så kæmpe for det..og det er om at komme igang, så dem der skal vurdere hans arbejdsskade kan få jeres input.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.