Selvfølgelig er der kvinder der bliver underkuet.. JA!!! og JA af udlandske mænd, men er der ikke også danske kvinder der bliver tæsket af deres mænd også.. Det er det jeg mener!!! Fordi udlændinge bliver det, ja så er det ÅHHHHH så vildt, men Når det er danskere ja Så er Det SKU da ligemeget, de er jo danskere, åhhh jeg brækker mig!!
Jeg har utallige veninder der er sammen med udlændinge og de er aldrig blevet lagt en hånd på.. Men har mange der har været sammen med danskere hvor de er blevet ødelagt psykisk og tæsket pga de ikk fik sex og ligende... Men jeg kunne ALDIRG i mit liv tænke negativt om alle danske mænd og tro at de alle tæsker deres kvinder, er dem utro, drikker øl hver dag til fyraften.. whatever, hva der er af fordomme!!! ALdrig.. folk er ikke ens og det er de absoult heller ikke bare fordi de har en anden hudfarve og navn end vi danskere..
Jeg ved udmærket godt der er mange udlændinge der laver ballade, Og jo jeg synes det er forfærdeligt... Det er absolut ikke noget der passer ind i min verden, men at dømme alle for smadret biler vinduer osv.. Det synes jeg er snæversynethed!!! Det er synd for alle dem der rent faktisk er gode borgere og lever lovlydingt, men pga folk der skærer alle over en kam, så føler de sig ikke velkommen i et land der rent faktiske også er DERES ikke kun VORES!!!
Jeg klantre ikke nogle her for racisme, men prøver at åbne op for emnet, så der måske er nogle der vil tænke sig om en anden gang når der bliver snakket, givet blikke osv over for udlændinge..
Hvis jeres mand, far, mor whatever lever som alkoholiker eller narkoman, prostitueret m.m. er jeg en af dem der ikke døømmer dem om de er dårlige mennesker, og det tror jeg at de og deres familie sætter stor pris på.. OG det gør jeg i håb om andre også gør det..
Husk et smil kan gøre verden til forskel

Og jeg føler ikke jeg har det hårdt i mit ægteskab når folk behandler os som de gør, det er bare lidt træls at starte sin picnik med familien med en latterlig kommentar..,
Og tak for de søde ord om min mand, han er SKØN og jeg ved at ingen anden hudfarve kan gøre alt det han gør for min familie og for mig