Nu måtte jeg lige smide den her herinde også

Bare lidt om vores hverdag!
Hvorfor er der så mange mennesker i Danmark der er fjendske overfor nogle der har en mørkere hudfarve?? Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke er åbne overfor andre mennesker... jeg ved godt at mediernes påvirkning er Stor og at den ikke ligefrem er Positiv! Men kan Folk ikke danne deres egen mening og holdninger om andre folk i stedet for at "go with the flow" . jeg ved godt dette sikkert er et ømt emne at tage op.. men jeg sidder på første klasse når det gælder om Racisme!! jeg kan ikke finde ord for hvor modbydende folk kan være.... !!
Jeg er Gift med en muslimsk Pakistansk Mand, der er den dejligste mand i hele verden, han gør alt for mig, gør alt for mig søn og hvert skridt han tager tager han kun for at gøre mig glad.. Alle siger at jeg vist har det for godt, fordi han er skøn, romantisk, lytter, er kærlig, nyder at jeg har et liv udover ham, og bare er helt forgabt i mig stadig efter 6 år! Og så er han selvfølgelig DEN PERFEKTE FAR!
Men Trods så godt vi har det så tvivler folk stadig... EJ hun bliver sikkert undertrygt.. hun ved det bare ikk selv, hun må sikkert absolut ingenting.. Hans meninger er sikkert hendes osv.. ØHHH NEJ!!! Undertrygt er nok det sidste jeg er!! Uha aldrig i mit liv, jeg er MEGET SELVSTÆNDIG OG HAR I HVERT TILFÆLDE ALLE MINE EGNE MENINGER!! Jeg støtter alle andre end min mand hvis jeg ved de har ret, selv om sangen lyder Stand by your man!! Og Jeg må ALt jeg selv vil!! Alt! Men det er der godt nok mange der ikk tror på trods det er forklaret mange gange af mange mennesker.. Men fint så er de bare ikke værdige til at nyde tiden sammen med mig!
Også folk man ikke kender! Vi er ude og handle Fx. min mand står med isaac i vognen og jeg kigger på varer, min mandkommer hend til mig helt chokeret. Han havde stået i en gang i føtex og en dame skulle forbi så lavede de "dansen" for at se hvem der skulle gå hvilken vej! Men nej hun udbrød hvor er der bare SÅ typisk jer udlændinge!! Øhh HVAD, find da ud af hvilken vej i skal gå!!! Så vidt jeg ved danser jeg da også med mange for at komme forbi og det er da bare en lille sjov ting!
en anden ting er politiet.... han har haft en ret Fed ny Mercedes! Når vi kørte i den blev han måske stoppet, ja mellem 7-10 gange HVER gang vi var ude at køre... ALT skulle tjekkes igennem!! hmm... 7-10 gange om dagen... Der var aldrig noget og han kunne køre videre.. Når jeg kørte i den alene, blev jeg stoppet men da de så det var en hvid pige fik jeg kommentaren, nååå du er ikk en bandit, bare kør videre!! Seriøst!!!!
En anden ting er når vi går sammen, det er simpelthen for meget.. Der er nogle der har stoppet op og sagt hvor er det synd!! HVAD SYND!! det er synd for dig at du er så mindre vidende!!!
Min mand arbejder, og har arbejdet samme sted i 8 år og har en god indkomst og er en lovlydig borger!! Men alligevel føler vi os chikaneret der hvor vi har købt lejlighed.. Formanden og hans kæreste bor i opgangen ved siden af os.. og de giver os ikk et minut uden overvågning.. Fra starten har de været NEGATIVE omkring os... Og det fortsætter bare.. Når vi får besøg står de og kigger hvem der kommer, og når vi holder bilen foran opgangen for at slæbe varer, barnevogn og barn op står han og ryster på hoved fordi vi parkerer der..
Vi fik et skur med til lejligheden fra Kbh´s kommune (til låns) da den tidligere beboer var handicappet havde han et skur til sin kørestol. Vi talte med kommunen og fik lov til at låne det indtil der var en anden der skulle bruge det.. LÆKKERT! men 2 uger efter hvor han har stået og gloet i vinduet hver gang jeg kom hjem og satte barnevognen ind, har han ringet til kommunen og bedt dem om at fjerne det, da de vil have græs på de 2 kvm i stedet!! JA JA!!!! Fint nok, det er hva det er.. Men det er de øjne der hviler på os konstant der er for meget.. Vores underbo der er makkedoner har det samme problem.. men alle de andre søde mennesker i vores opgang har det så fint med ham, og sjovt nok er de alle danskere..
Vi har oplevet at få sedler ind hvor de indirekte er rettet til os, og det er bare ikke sjovt..
Hver dag oplever vi noget, jeg ser ofte igennem fingrene med det, men det er bare svært når det er evigt og altid..
JO Jeg er dansk og er sammen med en udlændinge, perker, 2.gér, Paki, sort WHAT EVER og Jeg er SKIDE LYKKELIG!! Min mand er Lovlydig, kærlig, ærlig, sympatisk, svigermors drøm!! Ja Gæt dem findes der også nogle af trods hudfarven!!!
Jeg håber det bliver bedre i næste generation, for det er en prøve man er på hver dag, men det gavner os i sidste ende da vores kærlighed bliver stærkere og vores forhold styrket!
Hvis der er nogle spørgsmål til noget som helst der vedrører dette enme så vil jeg hellere end gerne svare på alt så alle kan få et bredere syn på dette!!
Stort knus fra en der oplever Racisme på Tætteste hold!