hvornår til læge?? synes det er svært.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Sujan

Masig skriver:

Med den vejrtrækning kunne det godt være noget astmatisk bronkitis, og det skal hun have medicin for. Jeg ville tage hende til lægen. Man kommer ikke unødigt, de får jo penge for det. Hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Tak for dit svar. Får hende tjekket..
Asmatisk bronkitis lyder ikke rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Masig

Sujan skriver:

Tak for dit svar. Får hende tjekket..
Asmatisk bronkitis lyder ikke rart

Det er det heller ikke, men det hjælper heldigvis med medicinen. 

Anmeld

23. januar 2013

Team Putte

Sujan skriver:

Min datter er lige startet i DP. Og nu er jun blevet syg. Startede fredag, med feber og snot.

Nu er det onsdag og der er ingen bedring. hun raller meget, hoster og trækker vejret som om hun er forpustet. Feber on and off men ikke så tit.ellers er hun i nogenlunde humør.

Hvornår skal man kontakte lægen? Synes bare det er længe hun er syg.
Er heldig jeg endnu har barsel og kan have hende hjemme.
Vil heller ikke trække hende til lægen unødigt. Og hvis de alligevel ikke kan gøre noget.

Hun har aldrig været syg før. Andet end feber i forbindelse med vaccine. Så derfor jeg ikke lige har en føling med det.

Hun kan have RS virus som egentlig bare er alm forkølelse men den kan sætte sig på luftvejene hos de små så de skal have maske.. Lyder fornuftigt at få hende tjekket

Anmeld

23. januar 2013

Doffie

Det at dit barnr aller og hoster så meget og så længe og at det kun bliver værre er da nok til at ta til læge? 

Min datter har døjet med sådanne ting siden hun var 1½ måned, og har taget hende til læge utallige gange.

Hun stopper ofte med at trække vejret, og kan ik lege med alle de andre børn fordi hun ikke kan følge med hendes vejrtrækning.

Hun er blevet røntgenfotograferet flere gange hvor der harværet store pletter på lunger (lungebetændelse)

Oveni har hun udviklet meget meget svær astma, får tre slags medicin og intet virker. 

Så JEG ville tage til lægen

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøvede det med thea, og det viste sig at hun havde lungebetændelse. Rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

Sujan skriver:

God bedring til jer også. Her er feberen heller ikke højere end 38,5.
Snakkede med lægen. De ville gerne se hende da hun raller så meget.

Håber alt ser fint ud..

Anmeld

23. januar 2013

Sujan

MIWULA skriver:

Håber alt ser fint ud..

Skal få hende til at holde en masse. Ellers bliver vi indlagt og hun kan få en maske med noget i til at få løsnet op.. så vil se hvordan jeg får hende til at hoste.

Anmeld

23. januar 2013

Sujan

Sujan skriver:

Skal få hende til at holde en masse. Ellers bliver vi indlagt og hun kan få en maske med noget i til at få løsnet op.. så vil se hvordan jeg får hende til at hoste.

Der skal selvfølgelig stå hoste en masse

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

Sujan skriver:

Åhh nej håber du kan få hende til at hoste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.