Ja jeg er jo så én af dem der aldrig kunne finde på at kalde nogen for pylret fordi de føler et stærkt bånd til deres barn...
Men, jeps der er et lille men... Det er jo barnets far der er snak om.. Jeg lover dig, at selvom det kan føles som om de ikke helt elsker deres små klumper ligeså meget som os, så vil de for alt i verdenen ikke have at der sker dem noget... 
De går sikkert en lille tur på en halv time og trust me... Den halve time eller endda hele time, kan virkelig være GULD værd for dig.... Selvom man føler sig virkelig malplaceret, så hop i bad, nyyyyd dit lange varme bad, red dit hår, put lidt mascara på, giv dit ansigt en tur med den dejlige fugtighedscreme... Det er virkelig det værd og du vil føle dig som et helt nyt menneske bagefter...

Jeg vil sagtens kunne forstå at du ikke turde, eller havde lyst til at dit barn skulle overlades til mormor/farmor for ja, selvom vi ved de er mødre og vi jo er blevet fine, så kræver det stadig liiige lidt tillid og måske endda mere end hvad der skal til hos faren...
Jeg forstår dine bekymringer... Men prøv at nyde den lille time du får for dig selv 
Anmeld