Far og søster alene med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Helloo

Hej piger! Blev for under en uge siden mor til en fantastisk lille dreng Marco. 

Min kæreste som er far til Marco, har i forvejen en datter på 8 som selvfølgelig er virkelig intra i lille bror. Hvilket jeg synes er overdrevent lækkert! Vi har hende 50/50 med hendes mor. 

Min kæreste har snakket om at ham og hans datter gerne vil ud og gå med Marco næste uge. Uden mig, for jeg kan ikke rigtig klare det endnu, da jeg fik kejsersnit. 

Og det har jeg det svært ved. Ikke fordi jeg ikke stoler 110% på min  kæreste. Vil bare savne min trold..

Jeg er for pyller? hvis jeg siger det er for meget for mig ? Han er jo kun knap 2 uger næste uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

henh01

Altså han kunne jo bare gå en lille tur sammen med søster og så kunne du tage et langt bad, få dig en lur eller andet. Marco vil jo med stor sandsynlighed sove mens de går

Anmeld

22. januar 2013

Helloo

henh01 skriver:

Altså han kunne jo bare gå en lille tur sammen med søster og så kunne du tage et langt bad, få dig en lur eller andet. Marco vil jo med stor sandsynlighed sove mens de går

Ja du siger noget  

Er bare lidt bange for at han vil få brug for mig, og at jeg ikke er der. Hehe jeg er måske lidt små tosset for han er jo kun knap 2 uger der

Anmeld

22. januar 2013

spj

Jeg kan godt forstå dig. Første gang jeg ikke var sammen med min datter var hun næsten 1 år jeg havde hende med alle vegne.
Men kan godt se det er lidt svært at skulle sige til din kæreste. Tror du ikke du kan klare en lille tur til den tid?
Jeg har ikke selv fået kejsersnit, så ved slet ikke hvordan man har det efter.

Anmeld

22. januar 2013

L&V

Louise17 skriver:

Min kæreste som er far til Marco, har i forvejen en datter på 8 som selvfølgelig er virkelig intra i lille bror. Hvilket jeg synes er overdrevent lækkert! Vi har hende 50/50 med hendes mor. 

Min kæreste har snakket om at ham og hans datter gerne vil ud og gå med Marco næste uge. Uden mig, for jeg kan ikke rigtig klare det endnu, da jeg fik kejsersnit. 

Og det har jeg det svært ved. Ikke fordi jeg ikke stoler 110% på min  kæreste. Vil bare savne min trold..

Jeg er for pyller? hvis jeg siger det er for meget for mig ? Han er jo kun knap 2 uger næste uge 

Selvfølgelig kan hans far og søster gå en tur med ham det er da det mest naturlige i verdnen.. han ska jo os opleve at han har en far

Anmeld

22. januar 2013

Sara.

Lad dem gå en lille tur og nyd du roen derhjemme imens Mon ikke han ligger i varmen og sover. Og hvis han vågner så kan de vel hurtigt komme hjem igen
Dejligt med en store søster der interesserer sig så meget for lillebror

Anmeld

22. januar 2013

LR85

Louise17 skriver:

Ja du er alt for pyldre. 

Det er da virkelig lækkert at de vil gå en tur med jeres lille barn, så du kan få lidt søvn, et break og et pusterum. 

De er måske væk en time? 

Nyd det og vær glad for du har muligheden for lidt pusterum til at slappe lidt af. 

Anmeld

22. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Kender følelsen, men hvis du har ammet godt af inden, burde der ikke være noget i vejen for det . Nyd det ! Og gør som det passer dig, mens de går tur ingen oprydning, vær egoistisk og sov, tag et bad, sten tv, eller hvad du nu har lyst til

Anmeld

22. januar 2013

TbCp

Åh jeg ville synes det var fantastisk!

Det behøver jo ikke være flere timer de går.

Jeg ville bruge tiden på at sove!!!! Eller tage et bad, læse et blad eller lakere negle

Anmeld

22. januar 2013

Karina84

Sebastian var næsten en uge gammel da farmor og farfar kom op var hos ham, mens far og jeg gik en tur paa tanken for at købe snoller.
Jeg havde ikke været uden for en dør i en uge, og havde virkelig brug for frisk luft og en lille "pause". Tror vi var væk max 20 min. eller noget i den stil (tanken ligger meget tæt paa). Det var lidt underligt at være væk, men ogsaa rart at gaa en tur bare manden og jeg, og da jeg kom hjem havde bassen sovet hele tiden 

Saa benyt muligheden for at faa en lille lur eller et bad, er sikker paa at far og søster nok skal klarer den og at baby sikkert sover trygt i hans barnevogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.