Kan man lave for meget med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Siger lidt sig selv - kan man lave for meget med baby? 

Nu tænker jeg aktiviteter udenfor hjemmet, som f.eks. tumlestik, svømning, mødregruppe, osv. 

Hvor meget laver i, i løbet af en uge? 

Ja, barnet kan blive overstimuleret, ligeså vel som det kan blive understimuleret. Du/i er de eneste der kan mærke, hvor meget jeres barn kan klare. Men jeg synes bestemt at det er godt at lave lidt aktivitet sammen med barnet og du har da lidt gode bud på det, så du må føle dig lidt frem

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

modesty

LilleChelle skriver:

Nu tænker jeg aktiviteter udenfor hjemmet, som f.eks. tumlestik, svømning, mødregruppe, osv. 

Helt sikkert. Min dreng blev nemt overstimuleret i den alder. Jeg vidste at hvis jeg var to steder på én dag - f.eks både på en café og hos en veninde - så ville det ikke blive en rar aften. Masser af gråd og svært ved at sove.

Og hvis der skete for meget - for mange mennesker, for mange lyde, så sagde han også fra.

Jeg vil skyde på at jeg tilbragte cirka halvdelen af dagene hjemme/med gåture med barnevognen og halvdelen af dagene med sociale aktiviteter, da min søn var på dit barns alder.

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Helt sikkert. Min dreng blev nemt overstimuleret i den alder. Jeg vidste at hvis jeg var to steder på én dag - f.eks både på en café og hos en veninde - så ville det ikke blive en rar aften. Masser af gråd og svært ved at sove.

Og hvis der skete for meget - for mange mennesker, for mange lyde, så sagde han også fra.

Jeg vil skyde på at jeg tilbragte cirka halvdelen af dagene hjemme/med gåture med barnevognen og halvdelen af dagene med sociale aktiviteter, da min søn var på dit barns alder.

Det ville dreje sig om 4 ting om ugen, mødregruppe, efterfødselstræning, tumlestik og svømning .. 

Indtil videre har jeg ikke indtrykket af at han bliver overstimuleret med de ting vi har lavet indtil nu  

Anmeld

22. januar 2013

modesty

LilleChelle skriver:

Det ville dreje sig om 4 ting om ugen, mødregruppe, efterfødselstræning, tumlestik og svømning .. 

Indtil videre har jeg ikke indtrykket af at han bliver overstimuleret med de ting vi har lavet indtil nu  

Det ville nok være i overkanten for min dreng, men det er meget individuelt hvor meget de kan klare. Og du kan mærke på ham hvis det bliver for meget. 

Anmeld

22. januar 2013

LR85

LilleChelle skriver:

Ja! 

Det kan man sagtens

Anmeld

23. januar 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Det ville nok være i overkanten for min dreng, men det er meget individuelt hvor meget de kan klare. Og du kan mærke på ham hvis det bliver for meget. 

Ja - det kan jeg selvfølgelig  

Bare træls at betale for noget hvis det så bliver for meget for ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.