Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Siger lidt sig selv - kan man lave for meget med baby?
Nu tænker jeg aktiviteter udenfor hjemmet, som f.eks. tumlestik, svømning, mødregruppe, osv.
Hvor meget laver i, i løbet af en uge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det kan man sagtens daniel blev meget ked af det om natten hvis vi havde fået for meget indput om dagen
B&J skriver: ja det kan man sagtens daniel blev meget ked af det om natten hvis vi havde fået for meget indput om dagen
Ja, der har man da kunne se det har været for meget.
Dejligt med et barn der kan fortælle at det hele har været for meget.
Mortil2tiloktober skriver: Hmm det tror jeg sagtens du kan . Men aflæs dit barn så får man svaret . Min dreng som i dag er 2 år vi var ofte ude . Både hos folk familie centre gå ture osv . Min pige som er knapt 3 måneder har det bedst med at være pt så det er vi en del . Går selvfølgelig ture og ordner praktiske ting som at handle tage til læge osv . Men overordnet set er vi hjemme meget af ugen . Og vi hygger os .
Hmm det tror jeg sagtens du kan . Men aflæs dit barn så får man svaret . Min dreng som i dag er 2 år vi var ofte ude . Både hos folk familie centre gå ture osv . Min pige som er knapt 3 måneder har det bedst med at være pt så det er vi en del . Går selvfølgelig ture og ordner praktiske ting som at handle tage til læge osv . Men overordnet set er vi hjemme meget af ugen . Og vi hygger os .
Det er utroligt der er så stor forskel på søskende
Men ja - der er nok ikke andet at gøre
LilleChelle skriver: Det er utroligt der er så stor forskel på søskende Men ja - der er nok ikke andet at gøre
Der er stor foreskel på på børn. Men svaret er JA man kan godt lave et for "stramt" ugeprogram. Men det er dig der kender dit barn bedst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128