Kan man lave for meget med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

LilleChelle

Siger lidt sig selv - kan man lave for meget med baby? 

Nu tænker jeg aktiviteter udenfor hjemmet, som f.eks. tumlestik, svømning, mødregruppe, osv. 

Hvor meget laver i, i løbet af en uge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

mortilnoahogmelina

Hmm det tror jeg sagtens du kan . Men aflæs dit barn så får man svaret .
Min dreng som i dag er 2 år vi var ofte ude . Både hos folk familie centre gå ture osv .
Min pige som er knapt 3 måneder har det bedst med at være pt så det er vi en del . Går selvfølgelig ture og ordner praktiske ting som at handle tage til læge osv .
Men overordnet set er vi hjemme meget af ugen . Og vi hygger os .

Anmeld

22. januar 2013

B&J

ja det kan man sagtens daniel blev meget ked af det om natten hvis vi havde fået for meget indput om dagen

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

B&J skriver:

ja det kan man sagtens daniel blev meget ked af det om natten hvis vi havde fået for meget indput om dagen

Ja, der har man da kunne se det har været for meget. 

Dejligt med et barn der kan fortælle at det hele har været for meget.

Anmeld

22. januar 2013

LilleChelle

Mortil2tiloktober skriver:

Hmm det tror jeg sagtens du kan . Men aflæs dit barn så får man svaret .
Min dreng som i dag er 2 år vi var ofte ude . Både hos folk familie centre gå ture osv .
Min pige som er knapt 3 måneder har det bedst med at være pt så det er vi en del . Går selvfølgelig ture og ordner praktiske ting som at handle tage til læge osv .
Men overordnet set er vi hjemme meget af ugen . Og vi hygger os .

Det er utroligt der er så stor forskel på søskende  

Men ja - der er nok ikke andet at gøre  

Anmeld

22. januar 2013

mortilnoahogmelina

LilleChelle skriver:

Det er utroligt der er så stor forskel på søskende  

Men ja - der er nok ikke andet at gøre  

Ja det er helt vildt så store modsætninger mine børn er . Trods det er sammen far og det hele .
Reagere din dreng hvis I er meget ude ?

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

Der er stor foreskel på på børn. Men svaret er JA man kan godt lave et for "stramt" ugeprogram. Men det er dig der kender dit barn bedst.

Anmeld

22. januar 2013

L&V

Ja det kaldes overstimulering og det gælder ikke kun babyer.. Alt hvad du putter ind i en dag af nye indtryk ska bearbejdede og hvis det bliver før meget at kapere så bliver de pylleret, gnavne osv.

Anmeld

22. januar 2013

Muffinmus

Jep, nogle orker ikke at jage rundt hele tiden. De trænger også til ro og hygge uden andre og ikke altid nye steder:-D

Anmeld

22. januar 2013

lycly

Det kommer lidt an på hvilket slags barn du har. Nogle børn kan ikke klare ret mange indtryk i træk og andre er ligeglade. Hvis vi fx havde været på shopping lørdag, på venne/familiebesøg søndag og så mødregruppe mandag så kunne jeg godt mærke på Julia at NU ville hun egentlig helst bare gerne hjem og ligge og hygge på gulvet et par dage. Andre børn får nok allerede lørdag aften efter shoppingturen. Men man finder meget hurtigt ud af at aflæse sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.