Føler ikke vi er kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Jeg tænker at hvis du efter kun et par måneder er i tvivl om 'den er der' så er den der ikke , måske lidt hårdt men man skal heller ikke bruge sin egen og en andens tid på noget der ikke er rigtigt. Hilsen Camilla.

Næ problemet er også bare jeg ved ikke hvor jeg skal flyt hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

RosaSofia

Nu læste jeg ikke lige alle svarerne i tråden. Men kan forstå at nogen er lidt længere om at blive forelsket, fordi de lige skal lære hinanden at kende, inden der opstår den slags følelser. Kan det være sådan, det forholder sig med jer?

Jeg går ud fra, at du skriver herinde, fordi i venter en lille, hvis i gør det synes jeg i skal prøve at give forholdet en chance. Ting kan forandre sig meget mens man er gravid eller har et lille barn.

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Sådan tænker jeg også. Men vi kysser ikke godnat Hej eller farvel. Og vi har ikke haft sex i over en uge

Hvis i allerede ikke har dyrket sex i en hel uge, så ville jeg nok sige der var et eller andet galt... Forelskelse skal da være sådan helt overskyggende, at man slet slet ikke kan holde fingrene fra hinanden i HVERT FALD i det første halve års tid, måske endda mere... Det var først da jeg blev gravid ( 1½ år efter ) at vi begyndte at slappe af med sexen herhjemme.. Jeg har ganske enkelt ikke særlig meget lyst når jeg er gravid... Tror at vi ellers næsten hver dag dyrkede sex af den ene eller anden form i det første halvandet år...

Hvis følelsen ikke er der, så synes jeg næsten ikke du skal bruge mere tid på det, vi har kun 1 liv og det skal da ikke bruges med den forkerte person

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvis i allerede ikke har dyrket sex i en hel uge, så ville jeg nok sige der var et eller andet galt... Forelskelse skal da være sådan helt overskyggende, at man slet slet ikke kan holde fingrene fra hinanden i HVERT FALD i det første halve års tid, måske endda mere... Det var først da jeg blev gravid ( 1½ år efter ) at vi begyndte at slappe af med sexen herhjemme.. Jeg har ganske enkelt ikke særlig meget lyst når jeg er gravid... Tror at vi ellers næsten hver dag dyrkede sex af den ene eller anden form i det første halvandet år...

Hvis følelsen ikke er der, så synes jeg næsten ikke du skal bruge mere tid på det, vi har kun 1 liv og det skal da ikke bruges med den forkerte person

sådan var det også med min eks kæreste. og jeg savner det men tror også jeg begynder og kig efter noget andet og bo i nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.