Føler ikke vi er kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Føler ikke vi er kærester vi hverken kysser eller har sex eller sådan noget kæreste ting. Og vi har endda kun været sammen et par måneder er det virkelig normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

dukke

Anonym skriver:

Føler ikke vi er kærester vi hverken kysser eller har sex eller sådan noget kæreste ting. Og vi har endda kun været sammen et par måneder er det virkelig normalt

Jeg ville da sige at man er meget forelsket når man kun har været sammen i nogle måneder

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Jeg ville da sige at man er meget forelsket når man kun har været sammen i nogle måneder

Ja ville jeg også mene men synes bare ikke den er der

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

Det er godt nok MEGET hurtigt at jeres nyforelskelse er forsvundet, lyder det til. Er det et forhold, du vil bygge videre på? Det er jo kun dig selv, der kan mærke det.

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det er godt nok MEGET hurtigt at jeres nyforelskelse er forsvundet, lyder det til. Er det et forhold, du vil bygge videre på? Det er jo kun dig selv, der kan mærke det.

Lige nu er jeg meget i tvivl. men ja den er forsvundet rigtig hurtigt tror ikke den rigtig har været der desværre

Anmeld

22. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt, men det burde i hvert fald ikke være sådan efter så kort tid. I starten skal man jo være "all over" hinanden og leve af kærlighed og kildevand. Hvis følelsen " den rigtige følelse" aldrig har været der, så tvivler jeg på at det ændre sig.

/Fenja

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt, men det burde i hvert fald ikke være sådan efter så kort tid. I starten skal man jo være "all over" hinanden og leve af kærlighed og kildevand. Hvis følelsen " den rigtige følelse" aldrig har været der, så tvivler jeg på at det ændre sig.

/Fenja

Sådan tænker jeg også. Men vi kysser ikke godnat Hej eller farvel. Og vi har ikke haft sex i over en uge

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Lige nu er jeg meget i tvivl. men ja den er forsvundet rigtig hurtigt tror ikke den rigtig har været der desværre

Ok, så lyder det jo mest til at du skal fokusere på noget andet. Jeg vil ikke råde dig til at smutte, for det vil jeg ikke have hængende på mine skuldre og jeg kender jer jo ikke, men du bør nok i hvert fald overveje, hvad du ønsker af et forhold og om det er værd at arbejde videre på noget, der måske aldrig har været der. - Når I trods alt ikke har været sammen længere tid.   Tid til selvransagelse!

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ok, så lyder det jo mest til at du skal fokusere på noget andet. Jeg vil ikke råde dig til at smutte, for det vil jeg ikke have hængende på mine skuldre og jeg kender jer jo ikke, men du bør nok i hvert fald overveje, hvad du ønsker af et forhold og om det er værd at arbejde videre på noget, der måske aldrig har været der. - Når I trods alt ikke har været sammen længere tid.   Tid til selvransagelse!

Ja ved det vi startede som venner der boede sammen og har bare ikke noget sted og flyt hen

Anmeld

22. januar 2013

Camilla30

Jeg tænker at hvis du efter kun et par måneder er i tvivl om 'den er der' så er den der ikke , måske lidt hårdt men man skal heller ikke bruge sin egen og en andens tid på noget der ikke er rigtigt. Hilsen Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.