Flyverdragt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Tulle28

Nej jeg har spurgt i babysam, og det råd hun gav mig var at jeg skulle have en god håndfuld ved skulderen. ( til næste år ) og det har passet her

Jeg tilslutter mig DA's mor - det er det år de skal bruge den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

LinLin

bøllen skriver:

Nej jeg har spurgt i babysam, og det råd hun gav mig var at jeg skulle have en god håndfuld ved skulderen. ( til næste år ) og det har passet her

Det er altså forkert. Grunden til at der skal være det er for at der er noget at 'give af' når de sætter/bukker sig - ellers vil flyverdragten jo gå helt op i skridtet på dem (= ikke rart )

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

Tulle28 skriver:

Jeg tilslutter mig DA's mor - det er det år de skal bruge den

Det år den skal bruges ?

Jeg køber flyverdragter på tilbud ( nu her&nbsp til næste sæson ( til vinter ) og kan kun fortælle hvad jeg fik fortalt. At jeg skulle putte ungen i dragten og tage fat ved skulderen og der skulle jeg have en god håndfuld.

De råd har jeg brugt ved det store på 11 og det har passet fint her

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

DAs mor skriver:

Det er altså forkert. Grunden til at der skal være det er for at der er noget at 'give af' når de sætter/bukker sig - ellers vil flyverdragten jo gå helt op i skridtet på dem (= ikke rart )

Kan kun sige hvad jeg har fået fortalt i Babysam og det virker her

Anmeld

21. januar 2013

LinLin

bøllen skriver:

Det år den skal bruges ?

Jeg køber flyverdragter på tilbud ( nu her&nbsp til næste sæson ( til vinter ) og kan kun fortælle hvad jeg fik fortalt. At jeg skulle putte ungen i dragten og tage fat ved skulderen og der skulle jeg have en god håndfuld.

Og du fortalte at det var til næste vinter?!? Det er da for dårlig rådgivning så!

Anmeld

21. januar 2013

Tulle28

bøllen skriver:

Det år den skal bruges ?

Det er jo så der er plads når de sætter sig ned eller kravler rundt, ellers ville den jo stramme ved skuldrene eller i skridtet Havde hun on forstået at det var en flyverdragt til næste vinterr du var ude efter?

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

DAs mor skriver:

Og du fortalte at det var til næste vinter?!? Det er da for dårlig rådgivning så!

ja har brugt det råd til de store som er 11 idag og det har altså fungeret fint

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

Tulle28 skriver:

Det er jo så der er plads når de sætter sig ned eller kravler rundt, ellers ville den jo stramme ved skuldrene eller i skridtet Havde hun on forstået at det var en flyverdragt til næste vinterr du var ude efter?

Ja hun var klar over at det var til næste vinter. Har købt flyerdragter på tilbud siden de store var små. Og har brugt dette råd og har virket fint

Anmeld

21. januar 2013

ekebiv

Nadia Maya skriver:

Go' aften d'Damer

Jeg sidder og kigger lidt på flyverdragter, da jeg havde tænkt lidt på at købe en til næste år, på tilbud

Men, men, men...

Hvilken én kan i anbefale?
Hvorfor?

Hvis min datter bruger str. 92 (hun er 17 mdr.) nu, hvilken størrelse skal hun så have til næste vinter?

Kom med bud og råd

jeg køber kun Reima og har altid gjort det. Jeg prøvede godtnok en Hummel til sønnike iår (købt brugt men i meget go stand) men efter en time i sneen var han gennemblødt på rumpen (selv underbukserne var våde) og på knæene så nu har jeg købt en brugt Reima til ham og der er INGEN problemer overhovedet.
Derudover synes jeg at Hummel dragten blev tung og slasket når den blev våd hvor Reima (som datteren har haft hele sæsonen) stadig var fluffy og let.
Jeg elsker ellers hummel og synes deres tøj normalt er i rigtig god kvalitet og fedt design men deres overtøj kan jeg absolut ikke anbefale, hverken vinterjakker eller flyverdragter

Jeg har altid købt Reima dragterne på bud til vineren efter og det har aldrig slået fejl. Jeg køber en str mindre end de er (str 98 til næste vinter hvor han bliver 4 og str 116 til hende der bliver 7)) og det har altid passet.

Anmeld

21. januar 2013

Autostol.dk

Nadia Maya skriver:

Go' aften d'Damer

Jeg sidder og kigger lidt på flyverdragter, da jeg havde tænkt lidt på at købe en til næste år, på tilbud

Men, men, men...

Hvilken én kan i anbefale?
Hvorfor?

Hvis min datter bruger str. 92 (hun er 17 mdr.) nu, hvilken størrelse skal hun så have til næste vinter?

Kom med bud og råd

Jeg ville købe den, som blev test vinder her i efteråret:

http://sondagsavisen.dk/2012/38/~/media/AA2808C6EC294ACDB4357D751D199BD7.ashx

Det blev en Friends fra Coop og de har været på tilbud til bare 400 kr. 

Vi har godt nok selv en Reima herhjemme, da vi købte den på udsalg sidste januar. Vi købte den 2 str. større og den har været perfekt her i vinterperioden og er det stadig.

I år tror jeg ikke vi køber en på udsalg, når normal prisen på Friends er 650 kr.

Så kan vi lige så godt købe en næste år, så vi er sikre på, at den sidder som den skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.