Flyverdragt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Nadia Maya

Go' aften d'Damer

Jeg sidder og kigger lidt på flyverdragter, da jeg havde tænkt lidt på at købe en til næste år, på tilbud

Men, men, men...

Hvilken én kan i anbefale?
Hvorfor?

Hvis min datter bruger str. 92 (hun er 17 mdr.) nu, hvilken størrelse skal hun så have til næste vinter?

Kom med bud og råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

LinLin

Jeg har købt de to adam har haft indtil videre vinteren før og har også købt næste års flyverdragt

I år og sidste år har han haft reima - dem har vi været fulgt tilfredse med!
Til næste år har jeg købt en hummel - fordi jeg synes den var fed og for at prøve noget nyt jeg har købt en str 104 ( han bruger 92 i reima i år) men jeg syntes sen virkede lille.... Den er ca ti cm for stor i ærmer og ben.

- det er bare så fedt at spare 50-70% på noget man ved de skal bruge

Anmeld

21. januar 2013

IT-nørd

Nadia Maya skriver:

Go' aften d'Damer

Jeg sidder og kigger lidt på flyverdragter, da jeg havde tænkt lidt på at købe en til næste år, på tilbud

Men, men, men...

Hvilken én kan i anbefale?
Hvorfor?

Hvis min datter bruger str. 92 (hun er 17 mdr.) nu, hvilken størrelse skal hun så have til næste vinter?

Kom med bud og råd

Jeg sværger til Ver de Terre. Har man haft denne dragt én gang, er det svært at skifte. 

Freya er 19 måneder og er i str 86, også i overtøj. Jeg købte samme Ver De Terre dragt til hende til næste år blot i en anden farve. Jeg købte den i str 92 da jeg ikke tror på hun kommer til at passe str 98 næste vinter hvor hun vil være 2,5 år gammel. Jeg synes den hun har nu i str 86 er stadig rummelig.

Anmeld

21. januar 2013

Leneur

Ja ville ønske jeg kunne købe en flyverdragt men tør ikke, da min 3-årige datter er en bette ski' der i over et år har brugt størrelse 92, så jeg må vente til vi kommer tættere på næste vinter, så hun kan komme med ud at prøve. Jeg har været glad for en fra etirel, da den har haft ekstra forstærkning på numsen, knæene og indersiden af benene. Synes det givet lidt ekstra til at holde hende varm og tør, så det skal hun helt sikkert også have på den næste flyverdragt.

Anmeld

21. januar 2013

Sillemoar

Her bruger vi molo og det kan varmt anbefales, lækkert design, god kvalitet  Min datter er 2, 5 og har brugt en str 92, lilla med tip lynlåse, super model. Har allerede købt samme model str 98, i rød til næste år :-)

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

Iår har vi haft MOLO modellen med 2 lynlåse.

Næste år har vi igen købt MOLO regnbue ( som iår ) elsker simpelthen de farver, og er fuld ud tilfreds med kvaliteten. Så den har vi købt igen.

Iår er knægten 3 år og bruger 104 i tøj, flyverdragten iår er 98 ( stor ) har købt str 110 til næste år. Har fået et godt råd , når poden har dragten på, skal du kunne tage en god håndfuld ved skulderen. Så skulle den gerne kunne passe.

Anmeld

21. januar 2013

LinLin

bøllen skriver:

Iår har vi haft MOLO modellen med 2 lynlåse.

Næste år har vi igen købt MOLO regnbue ( som iår ) elsker simpelthen de farver, og er fuld ud tilfreds med kvaliteten. Så den har vi købt igen.

Iår er knægten 3 år og bruger 104 i tøj, flyverdragten iår er 98 ( stor ) har købt str 110 til næste år. Har fået et godt råd , når poden har dragten på, skal du kunne tage en god håndfuld ved skulderen. Så skulle den gerne kunne passe.

Det med 'håndfulden' er jo den vinter de skal bruge den! Ikke året før

Anmeld

21. januar 2013

bøllen

DAs mor skriver:

Det med 'håndfulden' er jo den vinter de skal bruge den! Ikke året før

Nej jeg har spurgt i babysam, og det råd hun gav mig var at jeg skulle have en god håndfuld ved skulderen. ( til næste år ) og det har passet her

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Lenchick skriver:

Jeg sværger til Ver de Terre. Har man haft denne dragt én gang, er det svært at skifte. 

Freya er 19 måneder og er i str 86, også i overtøj. Jeg købte samme Ver De Terre dragt til hende til næste år blot i en anden farve. Jeg købte den i str 92 da jeg ikke tror på hun kommer til at passe str 98 næste vinter hvor hun vil være 2,5 år gammel. Jeg synes den hun har nu i str 86 er stadig rummelig.

Ver De Terre er fantastisk.

Den skal min datter helt sikkert have igen næste år.. og lillesøster får også sådan en

Anmeld

21. januar 2013

Tulle28

Lenchick skriver:

Det er også vores favorit

Min datter er fra marts 2010 år og bruger str. 2 år denne vinter... Sidste vinter brugte hun str. 1,5. Det er jo svært at sige på forhånd, hvor meget de vokser, det kommer jo tit i ryk, så om dit barn kan passe en bestemt størrelse næste vinter er svært at sige... Personligt køber jeg ikke flyverdragt og støvler i så god tid, selvom det da er fristende når de er på tilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.