Jeg er også i gang igen... så mange følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Lou

**Ønskebabyen skriver:

Vi er også igang med vores 2. ICSI forsøg og jeg skal scannes på Onsdag og starter forhåbentlig op på Gonal-F Torsdag eller Fredag i næste uge

Vi prøver også med akupuntkur i dette forsøg, dog er det kun mig der får det

Uhh hvor er det spændende... så følges vi næsten ad. Synes de to uger med nedregulering er de længste, lige så snart man er i gang med stimuleringen går tiden vildt hurtigt.. så kommer de lange 14 dage hvor man venter spændt og hver dag er en rutsje tur!! 

Vi får begge akupunktur, da de laver tese på min mand, og sædkvaliteten derfor er dårligere end ved en alm. sædprøve, så vi prøver at forbedre hans kvali også  

Uhh hvor vi krydser fingre for nr. 2 gang!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Lou

tarkoflen skriver:

Jeg kender til nogle stykker efterhånden, som har fået lagt to op, hvor der "kun" er kommet et barn ud af det men ja man skal lige tage med i overvejelserne, at der kan komme to!

Vi havde det faktisk sådan, at hvad nu hvis det var det gode æg, vi sagde nej tak til, den tanke kunne vi ikke holde ud! Men nu var det jo heller ikke to topæg vi havde os

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på sidelinien, for at l følger i vores fodspor og det lykkedes denne gang

Ja jeg synes heller ikke man hører om mange der får tvillinger ud af to æg, men det klart man skal tage det med i overvejelserne at det kan altså ske. På den ene side så skræmmer det en hel del, men på den anden side, så kunne jeg godt se det hyggelige i det på længere sigt. 

Men det er rigtig nok som du siger, hva nu hvis det er det rigtige æg man vælger fra, det er jo forfærdeligt at tænke på!! 

Tak fordi du hepper med, det betyder meget at der er nogle der sender en lidt god karma 

Anmeld

22. januar 2013

**Ønskebabyen

Uhh hvor er det spændende... så følges vi næsten ad. Synes de to uger med nedregulering er de længste, lige så snart man er i gang med stimuleringen går tiden vildt hurtigt.. så kommer de lange 14 dage hvor man venter spændt og hver dag er en rutsje tur!! 

Vi får begge akupunktur, da de laver tese på min mand, og sædkvaliteten derfor er dårligere end ved en alm. sædprøve, så vi prøver at forbedre hans kvali også  

Uhh hvor vi krydser fingre for nr. 2 gang!!

Ja, det er en stor rutchebane-tur det her behandlingsforløb. Vil give dig ret i at nedreguleringenstiden er lang.. Men en uge, så er jeg forhåbentlig snart færdig med det, og kan få lov at stikke istedet for

Her prøver vi med nogle forskellige vitaminer istedet for akupunktur til kæresten

Anmeld

23. januar 2013

Lou

**Ønskebabyen skriver:

Ja, det er en stor rutchebane-tur det her behandlingsforløb. Vil give dig ret i at nedreguleringenstiden er lang.. Men en uge, så er jeg forhåbentlig snart færdig med det, og kan få lov at stikke istedet for

Her prøver vi med nogle forskellige vitaminer istedet for akupunktur til kæresten

Jeg stikker fra starten, så lige pt er det to nåle om dagen.. men man vender sig hurtigt til det synes jeg.. Kunne ikke overskue at skulle huske næsespray 4 gange om dagen, når jeg kunne nøjes med at stikke en gang hver aften 

Vi prøver også med vitaminer til os begge, så håber virkelig det giver pote... det har i hvert fald kostet det hvide ud af øjnene, ... men hvis bare det lykkes så er det jo total ligegyldigt... 

Hvilke vitaminer tager din mand?

Anmeld

23. januar 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Jeg stikker fra starten, så lige pt er det to nåle om dagen.. men man vender sig hurtigt til det synes jeg.. Kunne ikke overskue at skulle huske næsespray 4 gange om dagen, når jeg kunne nøjes med at stikke en gang hver aften 

Vi prøver også med vitaminer til os begge, så håber virkelig det giver pote... det har i hvert fald kostet det hvide ud af øjnene, ... men hvis bare det lykkes så er det jo total ligegyldigt... 

Hvilke vitaminer tager din mand?

Okay, smart Jeg skal dog kun tage næsespray 3 gange dagligt, og to at dem er lige når jeg står op og når jeg går i seng, så de er nemme og huske

Min kæreste tager zink, folisyre, d-vitamin (kolos), fiskeolie og gele royal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.