Jeg er også i gang igen... så mange følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Lou

Ja jeg er også i gang igen, 2 forsøg med icsi med TESE

Puha det er svært!! - der er så mange tanker.. man prøver virkelig at være optimistisk, men samtidig så tænker man når det ikke lykkes første gang, hvorfor skulle det så denne gang... men det er bare så dumt!!!

Denne gang har vi begge gået til akupunktur, så det håber vi har gjort en forskel. 

Jeg har taget suprifact nedregulering, og er nu på menopur stimulering, hvor jeg sidst var på gonal-f. Jeg skal scannes på fredag, og regner med at ægudtagning bliver mandag eller tirsdag i næste uge... 

Det er bare så spændende, men også nervepirrene...

Ja jeg ville vidst ikke rigtig noget, men bare lige sige hej og fortælle at jeg også er i båden sammen med alle jer andre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

BigHope13

Krydser fingre for at det er dette forsøg som skal give jer drømme bebsen

Anmeld

22. januar 2013

Lou

BigHope13 skriver:

Krydser fingre for at det er dette forsøg som skal give jer drømme bebsen

Ja det gør jeg virkelig også, det er en hård proces at være igennem, og det er let at miste modet...

Prøver virkelig at være positiv og regne med at vores bebs kommer til verden i oktober  

Anmeld

22. januar 2013

Lou

Er der ikke nogen gode historier hvor det er lykkes i 2. forsøg ? 

Anmeld

22. januar 2013

Nessie

Hvor bliver det spændende

Krydser fingre for at alt ser fint ud, og der er ÆU i næste uge

Her er det begge gange lykkedes i 3. ICSI forsøg

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Jeg har en god historie

Vores første forsøg virkede ikke, der var ingen æg til at lægge op, to var fejlbefrugtet og to havde ikke delt sig ordentligt! Så det var bare verdens størreste øvfølelse efter det forsøg!

Andet forsøg fik jeg taget 9 æg ud, to delt sig ok, men ikke perfekt, så jeg fik lagt begge æg op! I dag er jeg 26+1 med vores lille pige

Jeg fik samme nedregulering og hormon, som du får! Jeg fik 300 enheder menopur, fordi jeg ikke reagerede specielt godt på hormonerne første gang

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

22. januar 2013

Lou

Nessie skriver:

Hvor bliver det spændende

Krydser fingre for at alt ser fint ud, og der er ÆU i næste uge

Her er det begge gange lykkedes i 3. ICSI forsøg

Ja det er helt vildt spændende. 

Jeg håber håber håber at akupunkturen har hjulpet, så det bare går rigtig godt dennegang. 

Var så glad for at i blev gravide... det er så dejligt når det lykkes for nogen, for det er ligesom med til at give håb om at det kan lykkes. 

de sagde jeg skulle regne med æu mandag, så ligepludselig er det lige rundt om hjørnet!! 

Anmeld

22. januar 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Ja jeg er også i gang igen, 2 forsøg med icsi med TESE

Puha det er svært!! - der er så mange tanker.. man prøver virkelig at være optimistisk, men samtidig så tænker man når det ikke lykkes første gang, hvorfor skulle det så denne gang... men det er bare så dumt!!!

Denne gang har vi begge gået til akupunktur, så det håber vi har gjort en forskel. 

Jeg har taget suprifact nedregulering, og er nu på menopur stimulering, hvor jeg sidst var på gonal-f. Jeg skal scannes på fredag, og regner med at ægudtagning bliver mandag eller tirsdag i næste uge... 

Det er bare så spændende, men også nervepirrene...

Ja jeg ville vidst ikke rigtig noget, men bare lige sige hej og fortælle at jeg også er i båden sammen med alle jer andre. 

Vi er også igang med vores 2. ICSI forsøg og jeg skal scannes på Onsdag og starter forhåbentlig op på Gonal-F Torsdag eller Fredag i næste uge

Vi prøver også med akupuntkur i dette forsøg, dog er det kun mig der får det

Anmeld

22. januar 2013

Lou

tarkoflen skriver:

Jeg har en god historie

Vores første forsøg virkede ikke, der var ingen æg til at lægge op, to var fejlbefrugtet og to havde ikke delt sig ordentligt! Så det var bare verdens størreste øvfølelse efter det forsøg!

Andet forsøg fik jeg taget 9 æg ud, to delt sig ok, men ikke perfekt, så jeg fik lagt begge æg op! I dag er jeg 26+1 med vores lille pige

Jeg fik samme nedregulering og hormon, som du får! Jeg fik 300 enheder menopur, fordi jeg ikke reagerede specielt godt på hormonerne første gang

Rigtig meget held og lykke

Ja din gode historie kender jeg godt, jeg har fulgt med hele vejen herinde på sidelinjen. 

Det var bare så godt at det lykkes for jer!! og at det bare går godt med bebsen!!

Sidste gang fik jeg taget 15  æg ud og kun de fire blev befrugtet. 

ud af de fire gik 1 til og kun et blev godt. de to dykrede de videre, for at se om det kunne blive til blastosyster, men de gik til undervejs. Så jeg fik kun sat et æg op. 

Denne gang har vi sagt ja til at få sat to æg op, selv om manden ikke er helt vildt glad for det, ... men jeg vil bare have de bedst mulige chancer!!! Og kommer der to, så må man tage det med.. så kan det da være man slipper for at skulle at det her igennem igen! 

Tusind tak for din opmuntring. 

Dejligt at der er nogen der tager sig til til at løfte ens humør lidt!!

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Lou skriver:

Ja din gode historie kender jeg godt, jeg har fulgt med hele vejen herinde på sidelinjen. 

Det var bare så godt at det lykkes for jer!! og at det bare går godt med bebsen!!

Sidste gang fik jeg taget 15  æg ud og kun de fire blev befrugtet. 

ud af de fire gik 1 til og kun et blev godt. de to dykrede de videre, for at se om det kunne blive til blastosyster, men de gik til undervejs. Så jeg fik kun sat et æg op. 

Denne gang har vi sagt ja til at få sat to æg op, selv om manden ikke er helt vildt glad for det, ... men jeg vil bare have de bedst mulige chancer!!! Og kommer der to, så må man tage det med.. så kan det da være man slipper for at skulle at det her igennem igen! 

Tusind tak for din opmuntring. 

Dejligt at der er nogen der tager sig til til at løfte ens humør lidt!!

Jeg kender til nogle stykker efterhånden, som har fået lagt to op, hvor der "kun" er kommet et barn ud af det men ja man skal lige tage med i overvejelserne, at der kan komme to!

Vi havde det faktisk sådan, at hvad nu hvis det var det gode æg, vi sagde nej tak til, den tanke kunne vi ikke holde ud! Men nu var det jo heller ikke to topæg vi havde os

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på sidelinien, for at l følger i vores fodspor og det lykkedes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.