Hvad skal jeg gøre (kommunen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Nemesis

her blev jeg ringet op da de ikke havde modtaget noget retur og da jeg så fortalte jeg ikke havde modtaget noget genfremsende de det..måtte så ringe 5 dage efter fordi jeg stadig ikke havde modtaget noget og vupti så manglede jeg ikke at aflevere noget som helst.

Så håber da din kommune også er samarbejdsvillige..forstår dig bare ikke at du ikke skyndte dig at få det afleveret da du fandt det/kom i tanke om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Kan sagtens forstå dig, har selv prøvet at glemme brevet, men jeg oplevede kun professionelle, som havde fuldt forståelse for min situation

De sagde at kun en indlæggelse eller fængsel kunne accepteres, men min kontaktperson ringer imorgen..

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

her blev jeg ringet op da de ikke havde modtaget noget retur og da jeg så fortalte jeg ikke havde modtaget noget genfremsende de det..måtte så ringe 5 dage efter fordi jeg stadig ikke havde modtaget noget og vupti så manglede jeg ikke at aflevere noget som helst.

Så håber da din kommune også er samarbejdsvillige..forstår dig bare ikke at du ikke skyndte dig at få det afleveret da du fandt det/kom i tanke om det.

Fordi jeg først kom i tanke om det da jeg modtog det brev jeg lige har modtaget..

Anmeld

21. januar 2013

Jupiter

Jeg har selv truffet afgørelser i lignende sager, og jeg må desværre sige at du skal være heldig hvis du får en sagsbehandler som godtager "glemsomhed" som en god nok undskyldning.

Når man gerne vil modtage ydelser fra det offentlige, forventes det som det mindste at man opfylder de pligter der følger med - så som at udfylde nødvendige skemaer.

Med mindre du kan dokumentere at der har været en meget alvorlig situation omkring din eks og barnet, så tror jeg ikke de godtager din undskyldning.

Og så ville jeg skynde mig at udfylde og aflevere skemaet personligt hurtigst muligt, da de i værste tilfælde først vil udbetale fra den dato hvor du afleverer skemaet.

Jeg  for at du får en "mild dom" og slipper med skrækken

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg har selv truffet afgørelser i lignende sager, og jeg må desværre sige at du skal være heldig hvis du får en sagsbehandler som godtager "glemsomhed" som en god nok undskyldning.

Når man gerne vil modtage ydelser fra det offentlige, forventes det som det mindste at man opfylder de pligter der følger med - så som at udfylde nødvendige skemaer.

Med mindre du kan dokumentere at der har været en meget alvorlig situation omkring din eks og barnet, så tror jeg ikke de godtager din undskyldning.

Og så ville jeg skynde mig at udfylde og aflevere skemaet personligt hurtigst muligt, da de i værste tilfælde først vil udbetale fra den dato hvor du afleverer skemaet.

Jeg  for at du får en "mild dom" og slipper med skrækken

Jeg hat mails hvori det hele er dokumenteret, altså over hvad min eks mand har gjort.
Jeg er sygemeldt med post traumatisk stress og svær depression og jeg har bare ikke fået ordnet det da mit barn fyldte mere..

Anmeld

22. januar 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Jeg hat mails hvori det hele er dokumenteret, altså over hvad min eks mand har gjort.
Jeg er sygemeldt med post traumatisk stress og svær depression og jeg har bare ikke fået ordnet det da mit barn fyldte mere..

Så ville jeg skrive (evt. vedlægge et bilag) en forklaring, og notere at dokumentation forefindes for det hele. Og som jeg skrev før, gøre det HURTIGST MULIGT!

Jeg ved ærligt talt ikke om den var gået på mit arbejde, men jeg håber da for dig at de bærer over med dig situationen taget i betragtning.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

UPDATE:

Min kontakt person kunne godt forstå mig - så de genopretter min DP fra den 28/12 - så jeg har udbetaling som normalt på torsdag.

Tusind tak for alle Jeres svar og god weekend, min blev lige meget bedre

Anmeld

25. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

UPDATE:

Min kontakt person kunne godt forstå mig - så de genopretter min DP fra den 28/12 - så jeg har udbetaling som normalt på torsdag.

Tusind tak for alle Jeres svar og god weekend, min blev lige meget bedre

SÅ FEDT SKAT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.