Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ups.. Okay, der var jeg nok for hurtig så. Jeg har allerede skrevet tilclubmatas og brokket mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Øh da jeg logger ind på min mail imorges lå der en mail fra Matas om at de har meldt mig ud af clubmatas og de havde slettet alle mine point osv Og i torsdag fik jeg mail om jeg havde 900 point og hva jeg kunne bruge dem til, når jeg vil gå på club Matas står der at siden er lukket.Andre der har prøvet dette ?
Øh da jeg logger ind på min mail imorges lå der en mail fra Matas om at de har meldt mig ud af clubmatas og de havde slettet alle mine point osv Og i torsdag fik jeg mail om jeg havde 900 point og hva jeg kunne bruge dem til, når jeg vil gå på club Matas står der at siden er lukket.Andre der har prøvet dette ?
Jeg har fået samme mail..
Jeg har også fået den De kan lige prøve på at tage alle mine point!
jeg har også lige fået den mail til morgen
ja den mail har jeg os fået
LykkeB skriver: Ups.. Okay, der var jeg nok for hurtig så. Jeg har allerede skrevet tilclubmatas og brokket mig..
Jeg har også skrevet og spurgt om hvorfor.
Mon ikke der er mange der har det - det er jo ikke alle der lige ser deres FB-side.
Samme mail jeg fået .. :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128