Club Matas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

LRJ

Øh da jeg logger ind på min mail imorges lå der en mail fra Matas om at de har meldt mig ud af clubmatas og de havde slettet alle mine point osv
Og i torsdag fik jeg mail om jeg havde 900 point og hva jeg kunne bruge dem til, når jeg vil gå på club Matas står der at siden er lukket.

Andre der har prøvet dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

MyLove E

Lone H. skriver:

Øh da jeg logger ind på min mail imorges lå der en mail fra Matas om at de har meldt mig ud af clubmatas og de havde slettet alle mine point osv
Og i torsdag fik jeg mail om jeg havde 900 point og hva jeg kunne bruge dem til, når jeg vil gå på club Matas står der at siden er lukket.

Ja har også fået sådan en mail. Og kunne se inde på deres facebook side at det var sket for stort set alle. Tror snart vi får en mail om at det er en fejl:-):-):-)

Anmeld

21. januar 2013

livhemdrup

Lone H. skriver:

Jep jeg har fået samme mail. 

Anmeld

21. januar 2013

LRJ

Tauf skriver:

Ja har også fået sådan en mail. Og kunne se inde på deres facebook side at det var sket for stort set alle. Tror snart vi får en mail om at det er en fejl:-):-):-)

Okay godt, så prøver jeg at vente og se hva der sker

Anmeld

21. januar 2013

MorEllen

Jeg har også fået samme mail. Det er da underligt..!

Anmeld

21. januar 2013

Mutti2B

Det er en fejl, som de også skriver inde på facebook . De vil rette det hurtigst muligt og beklager fejlen

Anmeld

21. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der står på Matas fb side, at det er en fejl https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/ClubMatas?fref=ts

Anmeld

21. januar 2013

Tvillingemor80

Har du netop fået en mail om, at du er meldt ud af Club Matas? Det er naturligvis en FEJL, og dit medlemskab vil i løbet af i morgen fungere normalt igen. Og her vil alle dine oplysninger OG POINT være som før.
Vi arbejder pt. på højtryk for at finde årsagen til fejlen og rette alle medlemsprofiler op igen. KÆMPE UNDSKYLD til alle jer, der har fået denne mail om udmelding. I hører mere, når alt fungerer som det skal.

Anmeld

21. januar 2013

MyLove E

Lone H. skriver:

Okay godt, så prøver jeg at vente og se hva der sker

Prøv lige at læs deres facebook side... Der skriver de at det er en fejl og i løbet af i dag eller i morgen bliver rettet op på. :-):-)

Anmeld

21. januar 2013

Tvillingemor80

fra facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.