Sur på min læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

o1Mutte

Nåå, nu fik jeg talt med min læge. Skulle modtage et brev fra fertilitetsklinikken. Men han ville lige tjekke igen, og så skulle jeg helst høre noget inden fredag mente han. Derudover ringede jeg til min mands læge for at få svaret på hans sædprøve. Den var nedsat moderat grad så snakkede han om at der var 15.0000 tror jeg. Men som han sagde : ''Dem der var der var livlige nok'' Så han mente bestemt at der var mulighed for graviditet når vi først kom i gang så nu er jeg lidt glad igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Det kan jeg forstå der er flere der skulle. Men syntes det er underligt hvis jeg ikke har fået noget af vide omkring det..?

jeg fik faktisk heller ikke noget at vide, men jeg var så utålmodig at jeg bare ringede.. der var lidt over 3 måneders ventetid :/

Anmeld

23. januar 2013

Pessimisten

o1Mutte skriver:

Nåå, nu fik jeg talt med min læge. Skulle modtage et brev fra fertilitetsklinikken. Men han ville lige tjekke igen, og så skulle jeg helst høre noget inden fredag mente han. Derudover ringede jeg til min mands læge for at få svaret på hans sædprøve. Den var nedsat moderat grad så snakkede han om at der var 15.0000 tror jeg. Men som han sagde : ''Dem der var der var livlige nok'' Så han mente bestemt at der var mulighed for graviditet når vi først kom i gang så nu er jeg lidt glad igen

jegFejet blev henvist af min gyn om torsdagen, og fik brev fra hospitalet lørdag. Så det gik rigtig hurtigt. De skriver dog, at der kan forventes en ventetid på en måned, før man bliver kaldt til samtale. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.