Sur på min læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Miin'Baby'Mus

o1Mutte skriver:

Okay, så kan jeg nok nå det endnu

Men tror alligevel jeg ringer og høre lægen i morgen. Er bare bange for at han har ''glemt'' mig

Kan jeg godt forstå, det er også bedre at være på den sikre side. Men tror vist også at jeg fik spurgt om det dengang, så jeg ventede jo bare. Det er ikke alle der sender breve ud, ved nogle skal man selv bestille en tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

o1Mutte

LilleNyPåVej skriver:

Kan jeg godt forstå, det er også bedre at være på den sikre side. Men tror vist også at jeg fik spurgt om det dengang, så jeg ventede jo bare. Det er ikke alle der sender breve ud, ved nogle skal man selv bestille en tid 

Ja nemlig det lidt træls at gå og vente på noget der måske ikke sker

Anmeld

20. januar 2013

Bb3031

o1Mutte skriver:

Okay, må prøve at kontakte min læge i morgen og høre om jeg selv skal kontakte dem, eller hvad der lige skal ske. Begynder jo at blive lidt utålmodig nu når vi snart er igang,,

Det kan jeg godt forstå. I første omgang havde min læge også glemt mig og havde ikke fået sendt henvisningen afsted til klinikken. Det fandt jeg ud af, da jeg ringede dertil for at bestille min første tid. 

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

Peiner skriver:

Det kan jeg godt forstå. I første omgang havde min læge også glemt mig og havde ikke fået sendt henvisningen afsted til klinikken. Det fandt jeg ud af, da jeg ringede dertil for at bestille min første tid. 

Okay så var jeg nok blevet lidt .... Men må ringe imorgen og høre ad.

Anmeld

20. januar 2013

Bb3031

o1Mutte skriver:

Okay så var jeg nok blevet lidt .... Men må ringe imorgen og høre ad.

Det blev jeg også og valgte også senere at skifte læge p.g.a flere lignende tilfælde.

Anmeld

20. januar 2013

o1Mutte

Peiner skriver:

Det blev jeg også og valgte også senere at skifte læge p.g.a flere lignende tilfælde.

Det er bare heller ikke iorden. Tænk hvis det var noget livstruende og man lige blev ''glemt'' Det kan gå helt galt så

Anmeld

20. januar 2013

Bb3031

o1Mutte skriver:

Det er bare heller ikke iorden. Tænk hvis det var noget livstruende og man lige blev ''glemt'' Det kan gå helt galt så

Håber i hvert fald du har mere held med din læge og at der er en fornuftig forklaring på at du intet har hørt endnu 

Anmeld

20. januar 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Fik taget de sidste blodprøver inden vi bliver henvist til fertilitets klinik i slutningen af november.
Fik svar i starten af december og alt var klart og lægen ville henvise mig.
Har bare INTET hørt fra nogen?? Skal jeg ikke ha et brev eller noget?
-Eller skal jeg selv kontakte fertilitets klinikken?

Ringer til min læge i morgen hvis i ikke kan svare

Mvh.

Jeg skulle selv kontakte dem

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Peiner skriver:

Håber i hvert fald du har mere held med din læge og at der er en fornuftig forklaring på at du intet har hørt endnu 

Giver lige en update når jeg har talt med lægen

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Jeg skulle selv kontakte dem

Det kan jeg forstå der er flere der skulle. Men syntes det er underligt hvis jeg ikke har fået noget af vide omkring det..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.