Drikkevarer kontra antal gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Ja jeg var simpelthen også nødt til at sige til min læge at jeg tit og ofte ikke troede på, at jeg var gravid, for det eneste der er sket med mig er min mave buler.. Jeg har ikke haft nogle gener synes jeg.. jo lidt kvalme hist og her, også har der så været nogle ting jeg ikke har kunnet spise uden at kaste op, men det er der jo også "almindelige" kvinder der døjer med

Men jeg priser mig også lykkelig at det har været nemt i forhold til hvad jeg ellers har læst herinde med hvor slemt nogen har det.. Puuuueh ha, så er det altså også lang tid at skulle gå

jeg er begyndt at drømme at fødslen bliver en dårlig oplevelse med komplikationer fordi nu har jeg været så heldig med alt andet..
total mærkeligt faktisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

jeg er begyndt at drømme at fødslen bliver en dårlig oplevelse med komplikationer fordi nu har jeg været så heldig med alt andet..
total mærkeligt faktisk..

Åh ja det er da egentlig ikke særlig rart

Jeg håber den kommer til at gå dejlig nemt!

Anmeld

24. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Åh ja det er da egentlig ikke særlig rart

Jeg håber den kommer til at gå dejlig nemt!

Jaa håber jeg også..

syntes også det mærkeligt at jeg drømmer det..for har faktisk ikke været angst sådan rigtigt i det hele endnu..eller angst er måske ikke ordet..men f.eks de første 12 uger hvor mange er meget nervøse osv..jeg oplevede slet ikke disse nervøse følelser med om man nu mister eller noget..synes det gik rimeligt cool og dagene gik bare lyder måske mærkeligt..men synes bare det gik godt..

glæder mig godt nok til at møde hende..og se hvordan hun ser ud osv

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jaa håber jeg også..

syntes også det mærkeligt at jeg drømmer det..for har faktisk ikke været angst sådan rigtigt i det hele endnu..eller angst er måske ikke ordet..men f.eks de første 12 uger hvor mange er meget nervøse osv..jeg oplevede slet ikke disse nervøse følelser med om man nu mister eller noget..synes det gik rimeligt cool og dagene gik bare lyder måske mærkeligt..men synes bare det gik godt..

glæder mig godt nok til at møde hende..og se hvordan hun ser ud osv

Jeg havde det så til gengæld FRYGTELIGT psykisk de første måneder inden NF.. Var jo ikke sikker på om der overhovedet var nogen baby, eller om hjertet slog eller noget som helst.. Så jeg havde det helt eksamensskræk agtigt da vi sad og ventede på at skulle til NF, det var total træls

Men siden har jeg også været mere eller mindre afslappet med det og taget det som det kom.. Var også lidt nervøs før MD, men det var kun fordi jeg ikke havde mærket liv.. hvilket skyldtes at min moderkage ligger ud mod maveskindet, så der var lidt ekstra den lille skid skulle sparke igennem
I dag kan jeg så mærke ALLE hans bevægelser, og det er DEJLIGT

Anmeld

24. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Jeg havde det så til gengæld FRYGTELIGT psykisk de første måneder inden NF.. Var jo ikke sikker på om der overhovedet var nogen baby, eller om hjertet slog eller noget som helst.. Så jeg havde det helt eksamensskræk agtigt da vi sad og ventede på at skulle til NF, det var total træls

Men siden har jeg også været mere eller mindre afslappet med det og taget det som det kom.. Var også lidt nervøs før MD, men det var kun fordi jeg ikke havde mærket liv.. hvilket skyldtes at min moderkage ligger ud mod maveskindet, så der var lidt ekstra den lille skid skulle sparke igennem
I dag kan jeg så mærke ALLE hans bevægelser, og det er DEJLIGT

Ja jeg vil sige at dagen på nf og md var jeg også meget nervøs..mest fordi man jo så føler sig så langt henne i forløbet at det uretfærdigt hvis man ikke skulle kunne gennnemfører det men heldigvis er alt jo som det skal være..af hvad man ved indtil videre jo

årrh kan godt forstå du blev lidt nervøs så..men godt der var en logisk forklaring jeg mærkede liv omkring uge 17..men så først igen halvanden uges tid efter..nu mærker jeg heldigvis også hver dag det en sjov følelse..

Anmeld

24. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja jeg vil sige at dagen på nf og md var jeg også meget nervøs..mest fordi man jo så føler sig så langt henne i forløbet at det uretfærdigt hvis man ikke skulle kunne gennnemfører det men heldigvis er alt jo som det skal være..af hvad man ved indtil videre jo

årrh kan godt forstå du blev lidt nervøs så..men godt der var en logisk forklaring jeg mærkede liv omkring uge 17..men så først igen halvanden uges tid efter..nu mærker jeg heldigvis også hver dag det en sjov følelse..

Grunden til jeg var så nervøs ved NF var også, at jeg har en veninde der kom til NF og så et lille foster, som lå helt stille.. Baby var død Og så synes jeg lige pludselig det med abort kom MEGET tæt på mig selv.. Nu har de så en dreng i dag, som har det perfekt og han er bare skøn

Men det er jo naturligt, at vi er bekymret og nervøse for om alt nu er ok - dog kan det vises på forskellige måder..

Anmeld

24. januar 2013

Trine89

Vi var ca 45 til Caias barnedåb. Og der var sat 3 rammer sodavand og 1 ramme øl frem (på dåse det hele). 

Der blev næsten ikke drukket noger øl. Og der var heller ikke meget sodavand tilbage, og min familie plejer nu ikke at holde sig tilbage. 

Men her skal der nok også nævnes at vores dåb blev holdt i slutningen af nov, og sidst på eftermiddagen fordi der var sen gudstjeneste i kirken. Og så var der en mindre orkan den dag. Så folk var meget forsigte med alkoholindtagelsen. Plus der var nogle som skulle køre langt hjem. 

Anmeld

24. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Grunden til jeg var så nervøs ved NF var også, at jeg har en veninde der kom til NF og så et lille foster, som lå helt stille.. Baby var død Og så synes jeg lige pludselig det med abort kom MEGET tæt på mig selv.. Nu har de så en dreng i dag, som har det perfekt og han er bare skøn

Men det er jo naturligt, at vi er bekymret og nervøse for om alt nu er ok - dog kan det vises på forskellige måder..

årrh sikke en ubehagelig oplevelse det bare ikke fair når man går og glæder sig så meget..forstår godt at det gik dig på.

ja det rigtigt og de næste maaange år..skal vi også være bekymret for vores børn hehe

Anmeld

24. januar 2013

1990h

Trine89 skriver:

Vi var ca 45 til Caias barnedåb. Og der var sat 3 rammer sodavand og 1 ramme øl frem (på dåse det hele). 

Der blev næsten ikke drukket noger øl. Og der var heller ikke meget sodavand tilbage, og min familie plejer nu ikke at holde sig tilbage. 

Men her skal der nok også nævnes at vores dåb blev holdt i slutningen af nov, og sidst på eftermiddagen fordi der var sen gudstjeneste i kirken. Og så var der en mindre orkan den dag. Så folk var meget forsigte med alkoholindtagelsen. Plus der var nogle som skulle køre langt hjem. 

hold da op det var alligevel ikke meget sodavand de drak så

Anmeld

24. januar 2013

Trine89

1990h skriver:

hold da op det var alligevel ikke meget sodavand de drak så

Nej det var ikke meget. vi havde også købt meget mere ind.

Men jeg tror det var fordi at der også var drukke kaffe inden da. 

Vi startede ud med kaffe og kage. og så lidt sener var der aften buffet., på grund af den sene gudstjenste (kl 14.30)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.