Drikkevarer kontra antal gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.381 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

AnthonsMor

Åh den her tråd gemmer sig sikkert et eller andet sted, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget, så jeg laver lige en

Hvor mange gæster var I til jeres barnedåb og hvor mange sodavand/øl blev der drukket ca.?

Vi skal være 40 personer til vores søns barnedåb i juni, og jeg sidder lige og skriver ned hvor meget vi skal bruge af sodavand og øl, vi undlader vin, da vi skal have pålægsbord, så det passer ikke helt til synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

AnthonsMor

så mange der har kigget, uden at svare? ØV!

Anmeld

20. januar 2013

tarkoflen

Gad godt jeg kunne svare, men jeg køber altid ALT for meget af sådan noget heldigvis er det jo ikke noget der som sådan bliver for gammelt!

Men det kommer jo også lidt an på, om gæsterne er nogle der drikker meget øl eller meget sodavand...

Jeg vil tro, at man skal beregne 2-3 øl pr. mand og måske lidt mere med sodavand, men igen det kommer også an på, om vejret bare er helt fantastisk, så ryger der flere drikkevarer...

Anmeld

20. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Åh den her tråd gemmer sig sikkert et eller andet sted, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget, så jeg laver lige en

Hvor mange gæster var I til jeres barnedåb og hvor mange sodavand/øl blev der drukket ca.?

Vi skal være 40 personer til vores søns barnedåb i juni, og jeg sidder lige og skriver ned hvor meget vi skal bruge af sodavand og øl, vi undlader vin, da vi skal have pålægsbord, så det passer ikke helt til synes jeg

følger lige med..sidder også og kigger

Anmeld

20. januar 2013

L&V

Det er svært at sige når man ikke kender jeres gæster og hvad de evt vil drikke mest af... Vi købte ind i tyskland og købte rigeligt også gemte vi jo bare resten

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Ja selvfølgelig er det forskelligt.. Det er også derfor jeg spørger hvad I gjorde

Så kan jeg sådan liiiiidt få en fornemmelse

Anmeld

20. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Ja selvfølgelig er det forskelligt.. Det er også derfor jeg spørger hvad I gjorde

Så kan jeg sådan liiiiidt få en fornemmelse

vi bliver omkring 35 til vores dåb..og tænker at vi køber enden 4x 3 kasser dåsesodavand eller 5x 3 kasser dåsesodavand..af 24 i hver..det nok mere end rigeligt..men sodavand kan man altid have stående og hellere for meget end for lidt..

hvad synes du om overnævnte? vi skal også holde sommerdåb..

øl er jeg lidt i tvivl om endnu

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

vi bliver omkring 35 til vores dåb..og tænker at vi køber enden 4x 3 kasser dåsesodavand eller 5x 3 kasser dåsesodavand..af 24 i hver..det nok mere end rigeligt..men sodavand kan man altid have stående og hellere for meget end for lidt..

hvad synes du om overnævnte? vi skal også holde sommerdåb..

øl er jeg lidt i tvivl om endnu

Altså 12 eller 15 rammer sodavand?

Jeg tror måske det er lige rigeligt, men ja som du selv siger kan man sgu da gemme det

Det er jo alligevel omkring 300 dåser sodavand, så skal der altså være MEGET varmt hvis alle skal drikkes

Jeg tænker at vi måske køber 2 eller 3 rammer øl, om ikke andet kan de jo også gemmes, det er ikke det værste at skulle gemme drikkevarer, det er mere hvis der bliver en overflod af mad

Anmeld

20. januar 2013

GUSO

RikkeThygesen skriver:

Hej.. Vi holdt sommerbrullup i august vi var ca 40 pers ( deraf 14 børn) og vi havde købt 3rammer øl, 12 rammer sodavand, og 2 rammer cider og 6flasker Asti.. Der var rigeligt af det hele :0) syntes ikke 3 rammer øl virker af meget, men der bliver ikke drukket så meget øl igen.. Hiv hi havde også købt vin, men der blev drukket 3 rød og 1 hvid!! Vi fik helstegt gris med tilbehør.. Håber det kan bruges mvh Camilla

Anmeld

20. januar 2013

Simon Isaksen

RikkeThygesen skriver:

altså vi bliver 43 til vores (hvis alle kommer) og ca 50 % børn 
vi har snakket om 3 kasser øl 6-9 kasser soda 12 flasker vin .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.