Anonym skriver:
Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling.
Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ?
Vi kom igang rigtig hurtig. Nok også meget hurtigere end de fleste. Faktisk var det op til mig selv.
I foråret 2012 henvendte jeg mig på eget initiativ til egen læge. Jeg ønskede udredning pga meget ureglmæssig menstruation og ville gerne have det fortaget inden vi ville påbegynde projekt baby. Lægen foretog blodprøver og henviste mig kort efter til gynækologen.
Samme dag som henvisningen kom kontaktede jeg gynækologen og fik aftalt en tid. Jeg fik den første de havde på det tidspunkt og ventetiden var ca. 2 mdr. I maj måned kom jeg til gynækologen første gang og en scanning konstaterede, at jeg har PCO.
Pga en samlet vurdering af mine tidligere graviditeter og konstateringen af PCO blev aftalen efterfølgende, at jeg bare skulle ringe, når vi ville igang med behandlingen.
Jeg ringede i august 2012 og fik tid sidst i august, hvor behandlingen blev sat igang. Havde jeg ville begynde behandling allerede i maj måned, var det sket der.
Anmeld