Ventetiden !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling. 

Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling. 

Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ? 

8md.

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Vi gik til længe i maj måned, og fik en henvisning til udredning/behandling. Pga. sommerferie kom vi først i gang i september, jeg blev gravid i september året efter.

Held og lykke!

Anmeld

22. januar 2013

Joerse

Vi blev henvist i juni, og var til vores første samtale på klinikken i august..

Held og Lykke

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

8md.

Puha 8 måneder.. Det kan jeg slet ikk overskue :/

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Putte85 skriver:

Vi gik til længe i maj måned, og fik en henvisning til udredning/behandling. Pga. sommerferie kom vi først i gang i september, jeg blev gravid i september året efter.

Held og lykke!

Tak for svar dejligt i fik en lille spire ud af det ! 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Joersholm skriver:

Vi blev henvist i juni, og var til vores første samtale på klinikken i august..

Held og Lykke

Håber det går liså hurtigt for os  

Anmeld

22. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Puha 8 måneder.. Det kan jeg slet ikk overskue :/

Jeg lover dog det går.. Jeg lever endnu og vi har forsøgt at blive forældre i mere end 10 år.. Gennemsnittet af hvor lang tid det tager at blive gravide for dækvinger der ikke fejler noget er på næsten 2 år...

Anmeld

22. januar 2013

Viventerjer

10 mdr. - udredning, fjernelse af æggeledere, regulering af for lav stofskifte, vaccinationer mm.

Krydser for dig

Anmeld

22. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Vi fik en henvisning i januar og kom til første samtale i marts tror jeg nok det var  Var gravid allerede efter 1. tur med hormonbehandling (april og stod med positiv test i maj)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.