Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling.
Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling. Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ?
8md.
Vi gik til længe i maj måned, og fik en henvisning til udredning/behandling. Pga. sommerferie kom vi først i gang i september, jeg blev gravid i september året efter.Held og lykke!
Vi blev henvist i juni, og var til vores første samtale på klinikken i august..
Held og Lykke
ønskebarn74 skriver: 8md.
Puha 8 måneder.. Det kan jeg slet ikk overskue :/
Putte85 skriver: Vi gik til længe i maj måned, og fik en henvisning til udredning/behandling. Pga. sommerferie kom vi først i gang i september, jeg blev gravid i september året efter.Held og lykke!
Tak for svar dejligt i fik en lille spire ud af det !
Joersholm skriver: Vi blev henvist i juni, og var til vores første samtale på klinikken i august.. Held og Lykke
Håber det går liså hurtigt for os
Anonym skriver: Puha 8 måneder.. Det kan jeg slet ikk overskue :/
Jeg lover dog det går.. Jeg lever endnu og vi har forsøgt at blive forældre i mere end 10 år.. Gennemsnittet af hvor lang tid det tager at blive gravide for dækvinger der ikke fejler noget er på næsten 2 år...
Jeg er lige anonym da der er nogen bekendte herinde som ikke skal vide vi skal i behandling. Jeg ville høre hvor længe der gik fra i fik en henvisning hos egen læge, til i kom igang med første forsøg ?
10 mdr. - udredning, fjernelse af æggeledere, regulering af for lav stofskifte, vaccinationer mm. Krydser for dig
Vi fik en henvisning i januar og kom til første samtale i marts tror jeg nok det var Var gravid allerede efter 1. tur med hormonbehandling (april og stod med positiv test i maj)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128