rimlig svimmel... og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Muffinmus

Det kan f.eks være øresten:-D mange siger de får en virus på balancenerven, ofte er det inde i øret den er gal:-D kender bla på at det bliver værre hvis man f.eks sidder og James hovedet bagover og det hele så snurrer som en om man er mega fuld:-D og at gulvet kan føles som om det gynger, eller forsvinder lidt under ens fødder :-D har haft det 4 gange i mit liv og det har varieret i styrke. En gang kunne jeg ikke engang gå ud på wc uden at blive så rundtosset at jeg kastede op:-D det er forsvundet af sig selv efter 1-2 uger efter. Lang tid at være svimmel. Men jeg ved ikke om det er det der er galt med dig eller dit blodtryk eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Kay

får det faktisk værer når jeg ligger mig ned end når jeg sidder

Anmeld

20. januar 2013

Muffinmus

Det er nok fordi dit hoved kommer bagover:-D det er som hvis man har drukket sig en pind i øret og sengen drejer rundt:-D lyder som øret den er gal med:-D

Anmeld

20. januar 2013

Kay

MariaE skriver:

Det er nok fordi dit hoved kommer bagover:-D det er som hvis man har drukket sig en pind i øret og sengen drejer rundt:-D lyder som øret den er gal med:-D

ja.. lige netop... nå har lovet min mand at jeg smutter en tur til lægen i morgen hvis ik det er væsenligt bedere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.