vågnede op i morges og var svimmel... ik bare fordi jeg rejste mig op for hurtigt... lå i sengen og følte den gyngede... og føler jeg går i en eller anden medicin tåge (ik at jeg har prøvet det men det er sådan jeg forestiller mig det er)
manden er på arbejde og har ik lige noget familie tæt på til hvis det bliver værer... min mand har fri kl 17, men han kan dog komme hjem... det er bare ik så smart da han lige er startet på jobbet her d. 2 januar 
har prøvet at spise noget mørk chokolade og drikke væske men sys ik det virker...
skal virkelig samle alle kræfter frem når jeg skal rejse mig og gå... især med lillepigen.. bliver helt bange for at falde med hende 
heldigvis er hun meget selvstændig(hvis man kan kalde det det i hendes alder) og elske at ligge selv med legetæppe eller legetøj... så jeg skal ik bære rundt på hende hele dagen...
planen er lige nu at jeg vænter og ser om det bliver værer eller bedre og forsøger at klare dagen... men hvad ville du havde gjort? mine forældre bor 50-60 km. her fra så der kan jeg ik bare tage hen...
Anmeld