ønsket om et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

**Ønskebabyen

Karin1982 skriver:

Vi er desværre så uheldige at vi skal ha hjælp til at blive forældre. Alle omkring mig bliver gravide, og det er begyndt at tage hårdt på mig kan jeg mærke.
Vi er blevet henvist til holbæk fertilitets klinik til behandling, men det bliver nok ikke til noget da jeg fandt ud af hvor dyr medicinen er
Vi skal godt nok til samtale i februar, men lysten er der ikke rigtig selvom vi så gerne vil være forældre.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at det skal være så dyrt, det er jo ikke vores skyld at jeg ikke kan blive gravid.

Hvad har i andre gjort ?

Vi har sparet andre steder, og brugt de penge vi har fået udbetalt for overarbejde.

Tænker lidt, har I råd til et barn hvis ikke I har råd til medicinen?? Er I ikke medlem af Danmark?

Det bliver jo MAKS 3500 om året hvis klinikken får kronikertilskud hjem til jer. Og så får i også noget tilbage fra Danmark??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Anitta-sofie

kender godt de der økonomiske frustrationer ang betaling af medicin, men et løser sig tror jeg endte på lige i omegnen af 3000 i egenbetaling, trods jeg skulle ha ret høj dosis af Gonal F. derudover er jeg medlem af Danmark og de giver 50% af egenbetalingen. Men det gør de Kun hvis u er blevet meldt ind et godt stykke tid FØR henvisning til klinikken. men du kan godt risikere de alligevel vil have svar på hvorfor du nu skal ha det medicin Det oplevede jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.