hvad ville i tænke om dette til barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

1990h

MariaKyedDK skriver:

lyder faktisk helt okay og så er der nogen der kun spiser 2 stk og andre 4 stk det tror jeg nok skal gå op

ja og der jo også is til dessert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Jeg er egentlig meget large hvad angår servering af mad og drikkelse til større lejliheder - synes det er helt op til jer at vurdere og bestemme hvad i har lyst til at byde gæsterne. Jeg synes det lyder lækkert, men det er ikke nødvendigt med vin eller likør til en barnedåb.

Vi havde "kun" dåbskage og ingen dessert, men nu fik vi også brunch på en restaurant, så dessert passede ikke lige ind. Der var til vores datters dåb kun betalt for juice, saft, kaffe og te og sodavand til børnene. Alt derudover måtte folk selv købe. Oplevede dog ikke at der var nogen der drak alkohol.

/Fenja

tusinde tak for imput

Anmeld

21. januar 2013

MinNoah

Vores første barnedåb var 3-retters mad fra kokken og jomfruen, med vin, øl, sodavand osv. til - efterfølgende var der dåbskage + chokolade til kaffen. Det var fint nok det hele! Men ja var lidt "besværligt" med alt det opvask - vi havde også en til at stå i køkkenet og varme mad og vaske op, så det blev hurtigt lidt dyrere det hele..

Ved vores næste barns barnedåb, som højst sandsynligt bliver i juli, der har vi besluettet at købe pålægsmænd (lidt ligesom smørrebrød) og så dåbskage + muffins ved siden af til kaffen (køber nok ispinde til børnene også da det jo er sommer! ) Vi bliver ca. 30 personer ialt, og kan sagtens holde os under 5000 kr for det jeg har planlagt... Kagen laver jeg nemlig selv.

Af drikkelse bliver det en masse sodavand! Øl, og så kaffe og te til kagen...

Jeg glæder mig allerede til en helt afslappet barnedåb uden stress og jag i køkkenet!

Anmeld

21. januar 2013

1990h

MinNoah skriver:

Vores første barnedåb var 3-retters mad fra kokken og jomfruen, med vin, øl, sodavand osv. til - efterfølgende var der dåbskage + chokolade til kaffen. Det var fint nok det hele! Men ja var lidt "besværligt" med alt det opvask - vi havde også en til at stå i køkkenet og varme mad og vaske op, så det blev hurtigt lidt dyrere det hele..

Ved vores næste barns barnedåb, som højst sandsynligt bliver i juli, der har vi besluettet at købe pålægsmænd (lidt ligesom smørrebrød) og så dåbskage + muffins ved siden af til kaffen (køber nok ispinde til børnene også da det jo er sommer! ) Vi bliver ca. 30 personer ialt, og kan sagtens holde os under 5000 kr for det jeg har planlagt... Kagen laver jeg nemlig selv.

Af drikkelse bliver det en masse sodavand! Øl, og så kaffe og te til kagen...

Jeg glæder mig allerede til en helt afslappet barnedåb uden stress og jag i køkkenet!

det lige nøjagtig også den tanke jeg har omkring dåben..at det skal være en stille og rolig hyggelig dag uden stres og uden familie i køkkenet begravet i opvask osv synes dit lyder som en fin ide..

Anmeld

21. januar 2013

Mother-love

Jeg synes menuen lyder rigtig fin. Jeg ville ihvertfald synes det var ret lækkert.
Vi bestilte pølsebord til isabellas dåb. Og så bestilte vi dåbskage.

Og det var godt nok ikke meget der var tilbage når man tænker på vi havde bestilt 10 ekstra kuverter og de 6 af dem var altså børn hahahahah

Vi havde øl og vin. Men det var ikke rigtig noget folk drak da det jo foregik en søndag.
Og nej jeg synes ikke det er nødvendigt med alkohol.

Jeg synes man skal lave/bestille det man har råd til. Ved godt at dåb for mange betyde utrolig meget. Men tror de fleste folk ikke er så krævende mht hvad der bliver serveret til den barnedåb man er til.

Anmeld

21. januar 2013

MariaKyedDK

1990h skriver:

ja og der jo også is til dessert

ja det skal nok blive super godt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.