hvad ville i tænke om dette til barnedåb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

henh01

Vi skal holde dåb til sep og vi skal også have smørrebrød. Min moster har en biks så jeg satser på at bestille derfra. Vil helst have en mellemting mellem alm. smørrebrød og højtbelagt (synes der er alt for meget pålæg på højtbelagt og de alm synes jeg er lidt kedelige ) Håber på at kunne aftale med hende at de laver en god mellemting

Vi bliver 45 pers og vi regner med at bestille 130 - 150 stk smørrebrød. Vi køber øl (9 rammer) og sodavand (15 rammer) - en bøtte med qulity street chokolade til kaffen, starter ud med lidt saltstænger, peanuts osv på bordene og slutter af med dåbskage, kaffe og likør.

Vi satser på at kunne holde hele herligheden for max 5000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

AnthonsMor

Det lyder bare SUPER lækkert!

Jeg har også tænkt at vi skal have smørrebrød til vores barnedåb, men jeg skal lige fundere over om det skal laves som pålægsbord, så folk selv kan få lov til at mixe det de gerne vil have, eller om det skal være færdiglavede

Jeg synes heller ikke vin er nødvendigt til en barnedåb overhovedet.. Vi køber øl og sodavand også er det dét..

Også synes jeg du skal vælge om det skal være ENTEN dåbskage eller islagkager du vil bruge til kaffe/dessert

Anmeld

19. januar 2013

Tullepoder

Her har vi holdt 2 slags barnedåb. Ved vores den første holdte vi det på fin restaurant med 3 retters menu. Og denne gang med brunch på café, derefter hjem til kaffe og kage. Og havde vi vist hvor hyggeligt og afslappet det var at holde det som vi gjorde denne gang. Havde vi også gjort det første gang. Det er også den feedback vi har fået af gæsterne

Synes smørrebrød lyder super lækkert, det går man aldrig galt i byen med

Anmeld

19. januar 2013

4xGreve

1990h skriver:

Ja jeg er tidligt ude men kan godt lide at vide hvad vil skal begynde at spare sammen til barnedåb..

Hvad ville i syntes om at komme til barnedåb

Hvor der blev serveret alt muligt forskelligt smørrebrød fra slagteren.

Hjem-is islagkager de store af dem til dessert..

Drikkelse sodavand, vand og øl. Behøver man vin?

Kaffe,the, chokolade,slik,småkager eller
Kaffe,the og dans kage??
Likør?

Havde i både dessert og dåbs kage ??

Det lyder meget som vi gjorde, folk nød det og sagde det var hyggelig afslappet og lige som en barnedåb skulle være! 

vi havde dog besluttet at holde det alkohol frit da vi personligt ikke mener at alkohol høre hjemme til en barnedåb uanset hvor små mængder vi taler om! Men på det punkt er vi også sære 

Vi havde kun dåbs kage men må faktisk indrømme at jeg tror en islagkage vil ha faldet i beder jord  

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

Ja jeg er tidligt ude men kan godt lide at vide hvad vil skal begynde at spare sammen til barnedåb..

Kaffe,the og dans kage??
Likør?

Jeg ville da synes, det var lækkert Da Laura blev døbt var dåbskagen desserten, da jeg ikke synes, jeg ville have det traditionelle 3-retters arrangement. Af drikkelse serverede jeg øl, sodavand, vand, rød- og hvidvin. Og til dåbskagen kaffe, the, Bailey, slik og cognac

I skal da bare gøre nøjagtig som I har lyst til og ikke tænke på, hvad andre synes Det er JERES og babyens fest 

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

1990h skriver:

skide godt.

Hvis jeg skal vælge mellem islagkager og dåbs kage bliver det islagkager.

Var bar i tvivl om man så også kunne servere dåbs kage til kaffen når man også har fået dessert ??

Jeg ville nøjes med dåbskage til kaffen og undlade dessert, da man kan sidde længe over kaffen og kagen og hygge, hvorimod isen smelter

Anmeld

20. januar 2013

Lotus86

Vi havde lavet det kolde bord til vores søns barnedåb, hvor folk selv lavede de 'madder' de ville have, det var en stor succes. Vi havde øl, vand, rød- og hvidvin, men jeg synes bestemt ikke det er et must med vin.

Anmeld

20. januar 2013

Benjamins'mor

Vi havde store islagkager vi havde købt i super marked. Så det kan i sagtens .

Anmeld

20. januar 2013

FogL

1990h skriver:

Kaffe,the og dans kage??
Likør?

Hejsa!

Vi havde selv smørrebrød af en art.. Det var dog et frokostbord, hvor folk selv kunne smørre deres mad, og selv vælge hvad der skulle på etc

Islagkage lyder lækkert!

OG vi havde alt i drikkelse, så kunne folk selv vælge.. Vi var også 40 mennesker, og vinen var ikke overflødig - men havde den ikke været der, tror jeg ikke man havde savnet den.. Men vi synes nu alligevel det skulle på bordet

Synes godt man kan servere både dåbskage og dessert! Nogle er jo mere til en lidt afslappet dessert Vi havde jeg ved ikke hvor mange småkager, kager og kransekage. :p Desuden slik og kaffe/the

Anmeld

20. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
1990h skriver:

Kaffe,the og dans kage??
Likør?

Til begge vores børns barnedåb har vi bestilt pålægsbord og så hjemmelavet kage til kaffen. Vi valgte ikke at servere nogen form for alkohol.
Så syntes da godt du kan gøre sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.