Har I set dette? (velgørenheds hækle projekt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

jaaaaa men jeg fatter det ikke, det ville nok være nemmer hvis der var en der kunne lære mig det

Nu mener jeg du bor lidt langt fra mig.. Ellers ville jeg gerne lære dig det. Men synes da klart du skal kaste dig ud i det! Du har jo os herinde som du kan spørge til råds. Og der findes rigtig mange gode videoer på youtube.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

MyLove E

Nettemor skriver:

Jamen det kan du sagtens Det er nærmest kun fastmasker. Så synes da helt klart du skal kaste dig ud i det

Ja vil lige prøve at tage kontakt til Viborg

Jeg kan ikke hækle rundt:-):-)

Anmeld

19. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Nu mener jeg du bor lidt langt fra mig.. Ellers ville jeg gerne lære dig det. Men synes da klart du skal kaste dig ud i det! Du har jo os herinde som du kan spørge til råds. Og der findes rigtig mange gode videoer på youtube.com

Ja kunne være jeg bare skulle prøve at købe tingene og se om jeg kunne, ja må lette måsen må jeg.....

Anmeld

19. januar 2013

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg kan ikke hækle rundt:-):-)

DET er ellers nemt Det kan du lære i løbet af 2 min

Anmeld

19. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

Ja kunne være jeg bare skulle prøve at købe tingene og se om jeg kunne, ja må lette måsen må jeg.....

Ja det synes jeg da. Tænk så mange søde bamser o.l. du kunne lave til din søn

Anmeld

19. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Ja det synes jeg da. Tænk så mange søde bamser o.l. du kunne lave til din søn

ja eller katten, hun stjæler hans bamser så kunne være jeg skulle prøve at lave en til hende

Anmeld

19. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

ja eller katten, hun stjæler hans bamser så kunne være jeg skulle prøve at lave en til hende

God ide og katten er nok også god at øve sig på Den er ligeglad om det er lidt skævt i starten

Anmeld

19. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

God ide og katten er nok også god at øve sig på Den er ligeglad om det er lidt skævt i starten

ja nemlig..... jeg må tage mig sammen og ingen undskyldninger

Anmeld

19. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

ja nemlig..... jeg må tage mig sammen og ingen undskyldninger

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Nettemor skriver:

Ja hvad pokker skal du bruge din tid på?!? Men altså når du kommer til at kede dig og har gjort huset rent 3 gange indenfor 2 dage så siger du til Så skal jeg lære dig at hækle

Ha ha det sker den da helvede fryser til is at jeg får gjord så meget rent

Men når det sker så vil jeg da banke på din dør og håber så at jeg ikke driver dig ud i et stort misbrug af stesolid og andet beroligende i dit forsøg på at lære mig noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.