Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare en helt utroligt sådan en sprutte kan give trykhed også er den super sød...... jeg ville ønske jeg kunne hækle, for det er da alle tideres fritids ide...
Nettemor skriver: http://enelefant.blogspot.dk/2013/01/sprutte-indsa mling.html Synes det er et godt initiativ. Tror faktisk jeg vil undersøge om de ikke også kunne bruge et par stykker i Viborg.
http://enelefant.blogspot.dk/2013/01/sprutte-indsa mling.html Synes det er et godt initiativ. Tror faktisk jeg vil undersøge om de ikke også kunne bruge et par stykker i Viborg.
B&J skriver: Hvor er det bare en helt utroligt sådan en sprutte kan give trykhed også er den super sød...... jeg ville ønske jeg kunne hækle, for det er da alle tideres fritids ide...
Månsson skriver: Åh hvor er det en fin idé.. Gid jeg ku sådan noget...
Åh hvor er det en fin idé.. Gid jeg ku sådan noget...
Nettemor skriver: noDu kunne da lære det Du skal da have noget at få din barsel til at gå med (for man har jo aldrig noget at fordrive tiden med når man er på barsel )
noDu kunne da lære det Du skal da have noget at få din barsel til at gå med (for man har jo aldrig noget at fordrive tiden med når man er på barsel )
Månsson skriver: Min hjerne forstå ikke sådan noget også kan jeg heller ikke sidde stille så længe he he Nej vel med to unger under to får man garanteret masser af fritid
Min hjerne forstå ikke sådan noget også kan jeg heller ikke sidde stille så længe he he Nej vel med to unger under to får man garanteret masser af fritid
Tauf skriver: Jeg syntes HELT klart du skal kontakte Viborg. Hvis jeg en dag lære at hækle dyr vil jeg gerne hjælpe:-)
Jeg syntes HELT klart du skal kontakte Viborg. Hvis jeg en dag lære at hækle dyr vil jeg gerne hjælpe:-)
Nettemor skriver: Det er nemlig rigtig godt. Vildt at sådan en lille ting kan gøre en så stor forskel. og så tager den ikke engang voldsom lang tid at lave Du må altså til at lære det
Det er nemlig rigtig godt. Vildt at sådan en lille ting kan gøre en så stor forskel. og så tager den ikke engang voldsom lang tid at lave Du må altså til at lære det
jaaaaa men jeg fatter det ikke, det ville nok være nemmer hvis der var en der kunne lære mig det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128