Hvad nu hvis jeg mister ham...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

ved du hvad søde? Per har valgt den bedste kone af dem alle! og du har intet at have det skidt over.... der er aldrig nogen der har spurgt dig om du ville have endo! der er aldrig nogen der har givet dig valget mellem smerter eller ej....  OG DET ER IKKE DIN SKYLD!!

jeg synes du skal kontakte din læge og få en henvisning til psykolog, du har brug for en at tale frit med som står udenfor alt det her... og du har brug for hjælp til at komme hel gennem denne proces også psykisk! du lægger et alt for stort ansvar på dine skuldre... i bund og grund er det ikke dig der har ansvaret for noget som helst!

hvis ikke du bliver gravid indenfor de tre forsøg i får betalt så er der stadig den mulighed at fortsætte med egen betaling... så alt håb er ikke ude!

søde du har kæmpet og kæmper så flot! der er intet at have dårlig samvittighed over!!! tænk på alle de ting du er gået gennem allerede for at opfylde jeres drøm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

oo

jeg må bakke Karina op, søde Camilla, Per er uden tvivl dybt benovet over alt det du går igennem for at få et barn med ham. Jeg er sikker på det eneste han tænker er, at hvis han kunne tage alle de smerter og al den elendige behandling for dig, så ville han gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.