Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LufLuf skriver: Øv hvor trist Har du det sådan hver aften/nat?Ja, men hellere søvn end tegnefilm (Thor se vi) - men ja hyggeligt er det..
Øv hvor trist Har du det sådan hver aften/nat?Ja, men hellere søvn end tegnefilm (Thor se vi) - men ja hyggeligt er det..
Nej heldigvis ikke :-) har bare en ubehag lige nu, ellers er min kvalme heldigvis ikke så slem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk1991 skriver: Nej heldigvis ikke :-) har bare en ubehag lige nu, ellers er min kvalme heldigvis ikke så slem
har drukket mig fuld med en veninde og min kæreste, så nu er jeg lige kommet ind af døren, og glæder mig til at sove
Bager kager til min søns fødselsdag
Er på arbejde mens manden og sønnike stadig bobler
LufLuf skriver: Jeg havde rocker meget morgenkvalme.. Næsten hele min graviditet Hvornår har du termin..??
Jeg havde rocker meget morgenkvalme.. Næsten hele min graviditet Hvornår har du termin..??
Haha faldt i søvn ;-)
Jeg har termin 19 sep
frk1991 skriver: Haha faldt i søvn ;-) Jeg har termin 19 sep
LufLuf skriver: Den lille faldt også om kl 03:30.. Er heeeelt færdig..Så er det jo nyt, kæmpe tillykke
Den lille faldt også om kl 03:30.. Er heeeelt færdig..Så er det jo nyt, kæmpe tillykke
Det er det nemlig
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128