Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LufLuf skriver: Ja som overskriften siger, hvorfor er du oppe?Herhjemme har bassen været vågen siden 21:30 pga feber og øjenbetændelse - han er så ked af det og pylret, så nu logger vi alle i dobbeltsengen inkl hund og ser tegnefilm..
Ja som overskriften siger, hvorfor er du oppe?Herhjemme har bassen været vågen siden 21:30 pga feber og øjenbetændelse - han er så ked af det og pylret, så nu logger vi alle i dobbeltsengen inkl hund og ser tegnefilm..
Jeg følte mig ikke træt da kæresten gik i seng, men det begynder at komme snigende nu. Så mon ikke jeg skulle til at bevæge mig derind ad ?
malliebooh skriver: Jeg følte mig ikke træt da kæresten gik i seng, men det begynder at komme snigende nu. Så mon ikke jeg skulle til at bevæge mig derind ad ?
Jeg er rimlig træt, men kan ikke sove pga kvalme og rastløs rumlen i maven
Lyder hyggeligt med tegnefilm og det hele :-)
Valle81 skriver: Jeg har lige haft mareridt og kan ikke komme af med det, så er lige oppe lidt
Jeg har lige haft mareridt og kan ikke komme af med det, så er lige oppe lidt
frk1991 skriver: Jeg er rimlig træt, men kan ikke sove pga kvalme og rastløs rumlen i maven Lyder hyggeligt med tegnefilm og det hele :-)
LufLuf skriver: Det er det værste Hvad drømte du? Altså kun hvis du vil dele
Det er det værste Hvad drømte du? Altså kun hvis du vil dele
Valle81 skriver: Ja det kan bare sidde i en længe har så sjældent mareridt mere, synes det er på ækeltJamen noget med at jeg var startet i noget skole og vores lære var en fjols og jeg havde en heftig debat med vedkommende. Ender en diskussion med en remse om at nu skulle hun bare huske at hun også skulle evalueres og at vi som elever jo også bestemte om hun havde job igen næste år. Læren går og vi snakker videre i klassen og da vi går hjem finder vi læren som har hængt sig selvJeg har lige været på skole, nu i praktik på patologisk institut og har været med til en obduktion. Og så går min hjerne da lige amokHar ikke overhovedet oplevet nogen af delene, så de drømme giver den lige maks gas
Ja det kan bare sidde i en længe har så sjældent mareridt mere, synes det er på ækeltJamen noget med at jeg var startet i noget skole og vores lære var en fjols og jeg havde en heftig debat med vedkommende. Ender en diskussion med en remse om at nu skulle hun bare huske at hun også skulle evalueres og at vi som elever jo også bestemte om hun havde job igen næste år. Læren går og vi snakker videre i klassen og da vi går hjem finder vi læren som har hængt sig selvJeg har lige været på skole, nu i praktik på patologisk institut og har været med til en obduktion. Og så går min hjerne da lige amokHar ikke overhovedet oplevet nogen af delene, så de drømme giver den lige maks gas
LufLuf skriver: Ej en forfærdelig drøm Jeg har et mareridt der har fulgt mig siden jeg var 6år gammel.. Og det er over en Disney film - Snehvide??! Wht.. Kan stadigvæk vågne op badet i sved og have hjertebanken, så underligt..Jeg kender godt til livagtige drømme.. Tiltider "sjove" andre mindre rare.. :/Hvornår du færdig med udd?
Ej en forfærdelig drøm Jeg har et mareridt der har fulgt mig siden jeg var 6år gammel.. Og det er over en Disney film - Snehvide??! Wht.. Kan stadigvæk vågne op badet i sved og have hjertebanken, så underligt..Jeg kender godt til livagtige drømme.. Tiltider "sjove" andre mindre rare.. :/Hvornår du færdig med udd?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128