Hvorfor er du oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Sabsy

Ja som overskriften siger, hvorfor er du oppe?
Herhjemme har bassen været vågen siden 21:30 pga feber og øjenbetændelse - han er så ked af det og pylret, så nu logger vi alle i dobbeltsengen inkl hund og ser tegnefilm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

malliebooh

LufLuf skriver:

Ja som overskriften siger, hvorfor er du oppe?
Herhjemme har bassen været vågen siden 21:30 pga feber og øjenbetændelse - han er så ked af det og pylret, så nu logger vi alle i dobbeltsengen inkl hund og ser tegnefilm..

Jeg følte mig ikke træt da kæresten gik i seng, men det begynder at komme snigende nu. Så mon ikke jeg skulle til at bevæge mig derind ad ?

Anmeld

19. januar 2013

Valle81

Jeg har lige haft mareridt og kan ikke komme af med det, så er lige oppe lidt

Anmeld

19. januar 2013

Sabsy

malliebooh skriver:

Jeg følte mig ikke træt da kæresten gik i seng, men det begynder at komme snigende nu. Så mon ikke jeg skulle til at bevæge mig derind ad ?

Kender det godt, men sov rigtig dejligt når du når så langt, jeg kan godt vinke farvel til min søvn

Anmeld

19. januar 2013

frk1991

Jeg er rimlig træt, men kan ikke sove pga kvalme og rastløs rumlen i maven 

Lyder hyggeligt med tegnefilm og det hele :-)

Anmeld

19. januar 2013

Sabsy

Valle81 skriver:

Jeg har lige haft mareridt og kan ikke komme af med det, så er lige oppe lidt

Det er det værste
Hvad drømte du? Altså kun hvis du vil dele

Anmeld

19. januar 2013

Sabsy

frk1991 skriver:

Jeg er rimlig træt, men kan ikke sove pga kvalme og rastløs rumlen i maven 

Lyder hyggeligt med tegnefilm og det hele :-)

Øv hvor trist
Har du det sådan hver aften/nat?

Ja, men hellere søvn end tegnefilm (Thor se vi) - men ja hyggeligt er det..

Anmeld

19. januar 2013

Valle81

LufLuf skriver:

Det er det værste
Hvad drømte du? Altså kun hvis du vil dele

Ja det kan bare sidde i en længe har så sjældent mareridt mere, synes det er på ækelt

Jamen noget med at jeg var startet i noget skole og vores lære var en fjols og jeg havde en heftig debat med vedkommende. Ender en diskussion med en remse om at nu skulle hun bare huske at hun også skulle evalueres og at vi som elever jo også bestemte om hun havde job igen næste år. Læren går og vi snakker videre i klassen og da vi går hjem finder vi læren som har hængt sig selv

Jeg har lige været på skole, nu i praktik på patologisk institut og har været med til en obduktion. Og så går min hjerne da lige amok

Har ikke overhovedet oplevet nogen af delene, så de drømme giver den lige maks gas

Anmeld

19. januar 2013

Sabsy

Valle81 skriver:

Ja det kan bare sidde i en længe har så sjældent mareridt mere, synes det er på ækelt

Jamen noget med at jeg var startet i noget skole og vores lære var en fjols og jeg havde en heftig debat med vedkommende. Ender en diskussion med en remse om at nu skulle hun bare huske at hun også skulle evalueres og at vi som elever jo også bestemte om hun havde job igen næste år. Læren går og vi snakker videre i klassen og da vi går hjem finder vi læren som har hængt sig selv

Jeg har lige været på skole, nu i praktik på patologisk institut og har været med til en obduktion. Og så går min hjerne da lige amok

Har ikke overhovedet oplevet nogen af delene, så de drømme giver den lige maks gas

Ej en forfærdelig drøm Jeg har et mareridt der har fulgt mig siden jeg var 6år gammel.. Og det er over en Disney film - Snehvide??! Wht.. Kan stadigvæk vågne op badet i sved og have hjertebanken, så underligt..

Jeg kender godt til livagtige drømme.. Tiltider "sjove" andre mindre rare.. :/

Hvornår du færdig med udd?

Anmeld

19. januar 2013

Valle81

LufLuf skriver:

Ej en forfærdelig drøm Jeg har et mareridt der har fulgt mig siden jeg var 6år gammel.. Og det er over en Disney film - Snehvide??! Wht.. Kan stadigvæk vågne op badet i sved og have hjertebanken, så underligt..

Jeg kender godt til livagtige drømme.. Tiltider "sjove" andre mindre rare.. :/

Hvornår du færdig med udd?

Jeg hader drømme og er bare glad for de mindskes med årerne

Jeg er ved at uddanne mig til lægesekretær og er startet her i september er færdig 31.08.2014

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.