Er det i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

modesty

Jeg har bare en meget ambivalent følelse med at være så glad og lettet over noget der gør ham jeg elsker aller mest så ked af det og trist. jeg har jo netop ikke lyst til at han skal føle sig utilstrækkelig. Han havde en depression for et par år siden, som heldigvis har gjort ham stærkere, men ønsker bare ikke han skal opleve det igen. Det gør sindssygt ondt når ens nærmeste ikke har det godt. 

Du skal ikke have dårlig samvittighed.  Jeg forstår godt dine følelser og tror at det er meget normalt.

Pøj pøj med det hele - her fik vi en fantastisk dreng på vores 4. æg-oplægning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Hullabullabulla

Pessimisten skriver:

Min kæreste har endelig fået svar på hans sædprøver. Første viste nedsat kvalitet, og anden har nu tydeliggjort at hans sædkvalitet var særdeles nedsat. Jeg er blevet fertilitetsudredt, og fejler intet og er derfor blevet henvist til fertilitetsbehandling på Hvidovre hospital.

Mit dillemma er, at jeg faktisk er lettet over at det er dét, der er galt!! at det Er derfor vi efter halvandet år stadig ikke er blevet gravide... problemet er bare, at min kæreste vender det enormt meget ind ad, og tænker 'det er ikke meningen at jeg skal kunne lave børn'.. Og det er vildt frustrerende, for han er den mest fantastiske mand jeg nogensinde har mødt, og jeg bliver helt ked af, at han ikke selv ved hvor heldig vores børn kommer til at være, med verdens bedste far. 

puuuh, synes godt nok ikke det er nemt  

Havde det 100% som dig da vi fik resultatet - og det er okay! Det tager lidt tid for manden at acceptere det, men det skal nok komme

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Pessimisten skriver:

det er bestemt ikke sjovt, at opleve hvor meget det generer ham. Synes jeg giver ham plads men samtidig spørger ind i det omfang jeg føler han har lyst til at snakke - der er heldigvis nogle fordele ved at have kendt hinanden i snart 8 år

jeg har det bare stadig skidt over at føle mig glad/lettet over noget der gør ham så ked. 

Du kan trøste dig med at han ville have følt det samme, hvis det var dig det var galt med

Håber dog at han hurtigt kommer ovenpå, og har mod på at komme videre i systemet

Anmeld

18. januar 2013

Pessimisten

modesty skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed.  Jeg forstår godt dine følelser og tror at det er meget normalt.

Pøj pøj med det hele - her fik vi en fantastisk dreng på vores 4. æg-oplægning. 

Hvor fantastisk  Og tak for lidt trøstende ord 

God wweekenden  

Anmeld

18. januar 2013

Pessimisten

Britt88 skriver:

Havde det 100% som dig da vi fik resultatet - og det er okay! Det tager lidt tid for manden at acceptere det, men det skal nok komme

Ååh, det er dejligt at vide man ikke er den eneste.  Det er møg underligt det ene Øjeblik at være glad og det næste føle sig som en lort fordi man er glad for noget, der gør manden ked. En kende frusterende 

Anmeld

18. januar 2013

Pessimisten

Nessie skriver:

Du kan trøste dig med at han ville have følt det samme, hvis det var dig det var galt med

Håber dog at han hurtigt kommer ovenpå, og har mod på at komme videre i systemet

Det er han heldigvis  Vi er begge meget klar til at skulle hjælpes videre - det er jo en drøm at kunne forene en kærlighed til hinanden i et lille væsen, der er en del af os begge 

Tak for tanken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.