Indendørs aktivitet for 2-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

LR85

Gå på biblioteket. Det er virkelig hyggeligt, afslappende og man kan sagtens bruge et par timer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

sismofutten

Maja_4000 skriver:

Vil også sige legeland , det er Caroline helt vild med alternativt kan I jo lave noget forhindringsbane derhjemme .. Caroline har nogle bOblesmøbler og hun ELSKER at lege 'jorden er giftig' :b

Det der legeland kan jeg godt se er et stort hit - så kan hun også få brændt lidt krut af

Det andet var også en super ide, men det er ikke fordi jeg mangler ideer til hvad jeg kan lave her hjemme, men til hvordan vi kan komme lidt væk her hjemmefra - vi har begge været meget syge på det sidset, så huset er lidt blevet et "fængsel" og vi har brug for at komme lidt ud

Men endnu engang tak for din kommentar - vi skal helt sikkert en tur i legeland i dag

Anmeld

19. januar 2013

sismofutten

Zette skriver:

Capella play, et varmt vands bassin i en svømmehal bygge hule derhjemme. Male på lærred. Perler... Du kan få maxi perler. 

Kh

Zette 

med Malou på 2 år og 9 måneder

Åh, hvor kan jeg godt se at vi skal i legeland i dag - også rigtig gode forslag du kommer med, men som jeg også skriver til andre, har vi været ramt af sygdom og været meget herhjemme i huset de sidste par uger, så vi har brug for at komme lidt væk - og igen pga. sygdom, kan vi desværre ikke tage i svømmehallen (hvilket vi ellers gør et par gange om måneden normalt )

Men, tak for din kommentar - dejligt at høre så mange gode ideer

Anmeld

19. januar 2013

sismofutten

LR85 skriver:

Gå på biblioteket. Det er virkelig hyggeligt, afslappende og man kan sagtens bruge et par timer der

Det havde jeg slet ikke overvejet - det var da en super god ide - mange tak, det vil jeg helt sikkert gøre en af dagene - det vil min lille prinsesse også elske

Anmeld

19. januar 2013

smokin

sismofutten skriver:

Åh, hvor kan jeg godt se at vi skal i legeland i dag - også rigtig gode forslag du kommer med, men som jeg også skriver til andre, har vi været ramt af sygdom og været meget herhjemme i huset de sidste par uger, så vi har brug for at komme lidt væk - og igen pga. sygdom, kan vi desværre ikke tage i svømmehallen (hvilket vi ellers gør et par gange om måneden normalt )

Men, tak for din kommentar - dejligt at høre så mange gode ideer

Vi går også tit på biblioteket :-) eller hjem til bedsteforældrene. Men det ved jeh ikke om er en mulighed for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.