Indendørs aktivitet for 2-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.238 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg er alene med min dejlige datter på 2 år og 4 måneder her i weekenden, og tænker at der skal ske lidt

Hun bliver MEGET hurtigt kold, og vil ikke være så meget udenfor, så har udelukket Zoologisk have og lignende - men, der må da være noget indendørs aktivitet vi kan lave - vi bor i Brøndby, men har bil, så kan godt køre en lille tur for at komme frem

Kom frisk med Jeres ideer/råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

K&S

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Jeg er alene med min dejlige datter på 2 år og 4 måneder her i weekenden, og tænker at der skal ske lidt

Hun bliver MEGET hurtigt kold, og vil ikke være så meget udenfor, så har udelukket Zoologisk have og lignende - men, der må da være noget indendørs aktivitet vi kan lave - vi bor i Brøndby, men har bil, så kan godt køre en lille tur for at komme frem

Greve svømmehal 

Tegne, modelervoks eller perler 

Anmeld

18. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Legejunglen i Køge er en super godt sted

Anmeld

18. januar 2013

sismofutten

K&S skriver:

Greve svømmehal 

Tegne, modelervoks eller perler 

Ja, svømmehallen har jeg også overvejet - hun har bare lige været syg, og hoster stadig en del, så det er nok ikke så klogt

Det er altid hyggelige ting, og det gør vi også meget - det var også bare for at komme lidt ud

Anmeld

18. januar 2013

sismofutten

MoarHvidovre skriver:

Også til en på den alder?

Anmeld

18. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MoarHvidovre skriver:

lige mine ord ! Det er rigtigt godt

Anmeld

18. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
sismofutten skriver:

Også til en på den alder?

Ja, også i hendes alder er der både scooter, legeplads mv. Det er et super godt og fint sted. Man må have sin egen mad med, men skal dog købe drikkevarer der (som er billige).

Anmeld

18. januar 2013

sismofutten

MoarHvidovre skriver:

Ja, også i hendes alder er der både scooter, legeplads mv. Det er et super godt og fint sted. Man må have sin egen mad med, men skal dog købe drikkevarer der (som er billige).

Super, det vil vi lige kigge på - tak

Anmeld

18. januar 2013

Maja_4000

Vil også sige legeland , det er Caroline helt vild med alternativt kan I jo lave noget forhindringsbane derhjemme .. Caroline har nogle bOblesmøbler og hun ELSKER at lege 'jorden er giftig' :b

Anmeld

18. januar 2013

smokin

Capella play, et varmt vands bassin i en svømmehal bygge hule derhjemme. Male på lærred. Perler... Du kan få maxi perler. 

Kh

Zette 

med Malou på 2 år og 9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.