Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan kun se en streg, ligegyldigt om jeg vipper skærmen eller ej.
Men håber da virkelig at der kommer en streg mere om et par dage. Det er så uudholdeligt at vente på noget man så gerne vil!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tror også det måske er en skyggestreg, men er kun 3+3 idag så måske skulle jeg bare have lidt tålmodighed, men altså, hvem har det?
Tror også det måske er en skyggestreg, men er kun 3+3 idag så måske skulle jeg bare have lidt tålmodighed, men altså, hvem har det?
Armen for hunden, så vent lige lidt . Jeg kunne først teste 4+0
LilleNyPåVej skriver: Armen for hunden, så vent lige lidt . Jeg kunne først teste 4+0
Jamen jeg prøver jo Men har ikke flere test liggende så nu bliver jeg nød til at vente
Jeg kan intet se
Anonym skriver: Jeg kan virkelig ikk bestemme mig for om jeg kan se en lille streg eller om jeg ikke kan, så hjælp mig Ved godt der har været mange af disse tråde, men har virkelig brug for hjælp! Hvis jeg kigger godt efter og vipper skærmen lidt synes jeg virkelig at jeg kan se en streg
Jeg kan virkelig ikk bestemme mig for om jeg kan se en lille streg eller om jeg ikke kan, så hjælp mig
Ved godt der har været mange af disse tråde, men har virkelig brug for hjælp!
Hvis jeg kigger godt efter og vipper skærmen lidt synes jeg virkelig at jeg kan se en streg
Jeg synes også, at jeg kan ane den
Kan kun se 1 streg.
Selvom jeg gør billede stort og zoomer ind, så kan jeg altså ingenting se, desværre... Men da for at du får en positiv test snart
Hvor er det vildt at det er så forskelligt om man kan se den eller ej
Nå, men jeg giver i hvert fald en update når jeg ved mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128